۳۲ بازديد

سفارش آنلاين كولر گازي جي پلاس

كولر گازي جي پلاس يك سيستم سرمايشي و گرمايشي است كه شما مي توانيد در زمستان از كولر گازي جي پلاس به  عنوان يك كمك گرمايشي استفاده نمايد.اين كولر فقط به عنوان كمكي مي تواند به شما كمك كند و نبايد انتظار گرمايش زياد از آن را داشت.

كولر گازي جي پلاس با پيشرفته ترين تكنولوژي هاي روز دنيا در دو نوع گرمسيري و غير گرمسيري در ظرفيت هاي مختلف توليد مي شود.

كولر جي پلاس

اين دستگاه داراي عملكرد توربو است كه در زمان كوتاه سرمايش و گرمايش خانه شما را فراهم مي كند. كولر هاي جي پلاس چهار جهته مي باشند و اين عملكرد امكان تهويه ي هواي اتاق را به حالت يكنواختي فراهم مي كند  به اين گونه كه تمام قسمت هاي خانه به صورت يكسان خنك مي شود.

دو نمونه كولر گازي جي پلاس

اين برند داراي انواع مختلفي از كولر گازي  است كه دو نمونه از آن ها را توضيح مي دهيم:

كولر گازي جي پلاس GAC-TM18L1 يكي از كولر گازي هاي جي پلاس است كه از نوع غير گرمسيري مي باشد. و براي مناطق معتدل و گرم كشور كاربرد دارد. اين كولر از قدرت و دوام بالا و كيفيت و زيبايي زيادي بر خوردار است و يكي از كولر هاي محبوب به حساب مي آيد.

جي پلاس

كولر گازي جي پلاس GAC-TM9L1 يكي ديگر از كولر گازي جي پلاس است. كه داراي كمپرسور اينورتر است و براي مناطقي با آّب و هواي معتدل بسيار مناسب است. و از موتور قدرتمندي برخوردار است و به برق تك فاز شهري متصل مي شود.



ويژگي هاي كولر گازي برند جي پلاس

اين سيستم ها از ويژگي هاي زيادي همچون :

رطوبت زدا: در مكان هاي كه رطوبت زياد مي باشد اين كولر با قابليت رطوبت زدايي مي تواند رطوبت محيط را حذف كند و هواي مطبوع و دلنشين را به شما بدهد، با انتخاب كردن اين گزينه در كولر فن به حالت خودكار و براي كاهش رطوبت تنظيم مي شود.

سطح مصرف انرژي: كولر هاي برند جي پلاس سطح مصرف انرژي آن ها A است. كه اين كولر ها به دليل استفاده از كمپرسور هاي اينورتر در مصرف برق صرفه جويي مي كنند.

داراي ECO: اين قابليت باعث مي شود كه در مصرف برق صرفه جويي شود و دستگاه با كمترين انرژي محيط  را خنك كند.

تايمر: با استفاده از اين قابليت مي توانيد زمان روشن و يا خاموش شدن كولرگ گازي را  تنظيم نمايد وقتي يكبار آن را بزنيد مي توانيد زمان به دستگاه بدهيد و در صورتي كه دوباره آن را بزنيد گزينه ON مي آيد كه مي توانيد زمان روشن و خاموشي دستگاه را مشخص كنيد. و در صورت انتخاب دوباره آن OFF براي شما نمايش داده مي شود.

داراي فيلتر چندلايه: اين فيلتر ها باعث تصفيه هوا مي شوند كه اين نوع از فيلتر ضد آلرژي و آنفولانزا مي باشد و از ورود باكتري گرد و غبار و … به محيط جلوگيري مي كند.

نكات مهم براي نصب كولر جي پلاس

نصب صحيح دستگاه باعث مي شود كه راندمان و بازدهي كولر گازي بالا برود. و حتما بايد توسط افراد با تجربه نصب و راه اندازي شود و در صورت داشتن گارانتي مهر ضمانت نامه را بزنند تا در صورت خرابي اين دستگاه نمايندگي هاي معتبر ايراد آن را رايگان برطرف كنند.



كولر گازي بايد در بالكن و پشت بام نصب شود ولي بايد توجه داشت كه در معرض تابش مستقيم خورشيد قرار نگيرد پس براي جلوگيري از تابش آفتاب بر روي قسمت خارجي كولر گازي  بهتر است از سايبان استفاده كرد.

نكات مهم براي نصب كولر جي پلاس

هنگام نصب كولر بايد توجه كنيد كه يونيت خارجي دستگاه به ديوار چسبيده نباشد چون هم باعث مختل كردن عمل جا  به جايي هوا مي شود و باعث مي شود فشار زيادي به كمپرسور وارد شود.

استفاده از لوله هاي مسي و سيم رابط يكي از موارد مهم در نصب اين كولر ها است. اين لوله ها باعث ارتباط و هماهنگي يونيت داخلي و خارجي را آسان مي كند و گاز مبرد به وسيله اين سيم مسي به اوپراتور دستگاه منقل مي شود.

جمع بندي

همان طور كه در بالا گفته شد كولر گازي برند جي پلاس يكي از محبوب ترين سيستم تهويه به حساب مي آيد. و در دو نوع گرمسيري و غير گرمسيري توليد مي شود. شما براي خريد اين كولر گازي ها مي توانيد به صورت آنلاين با تيم روديكا ارتباط برقرار كنيد. و اين نحصولات را به صورت خريد آنلاين خريداري كنيد و يا در صورت نداشتن اطلاعات كافي با تيم كارشناسان روديكا تماس بگيريد. و راهنمايي هاي لازم براي خريد را دريافت كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.