۲۰۶ بازديد

داشتن پوستي سالم و زيبا نيمي از راه زيبايي است. يكي از راه‌هاي مراقبت از پوست و زيبايي آن استفاده از كرم‌هاي بي‌بي است. در اين مطلب به بررسي كرم بي‌بي آكتيپور پرداخته‌ايم.

بي‌بي كرم اكتيپور چه ويژگي‌هايي دارد؟

ما درك مي‌كنيم كه ممكن است شما دقيقا ندانيد BB Cream چيست. بنابراين قبل از اينكه به سراغ معرفي كرم بي‌بي اكتيو پور برويم كمي در مورد اين نوع كرم توضيح مي‌دهيم. نگران نباش. BB cream يا BB-Cream مخفف اين اصطلاحات است :

blemish balm؛

blemish base؛

beblesh balm؛

همه اينها به اين معني است كه از كرم‌هاي BB براي رفع لك و زيبا‌تر جلوه دادن پوست استفاده مي‌شود. بي‌بي كرم‌ها هم كاربرد مراقبتي و هم زيبايي دارند. در‌واقع چندين محصول آرايشي مانند كرم پودر، مرطوب كننده، كانسيلر و... در يك محصول جاي مي‌گيرند و پوست شما را زيبا‌تر و سالم‌تر نشان مي‌دهند. كرم‌هاي BB مي‌توانند روي پوست بنشينند و به‌عنوان پايه‌اي براي آرايش شما يا به‌عنوان كرم پودر عمل كنند.

كرم بي‌بي اكتيپور محصولي فرانسوي است و داراي خواص ضد لك و ضد‌التهابي است. اين محصول به‌صورت رنگي و كرم پودري و رنگ آن كرم روشن مي‌باشد. كساني كه پوست چرب دارند مي‌توانند با كمك كرم بي‌بي اكتيو پور زيرساخت مناسبي براي آرايش پوست خود فراهم كنند. اين كرم بافت سبكي دارد و نواحي مختلف صورت را به خوبي مي‌پوشاند. وقتي افرادي كه پوست چرب دارند از اين كرم استفاده كنند ديگر درخشش چربي را روي پوست خود نخواهند ديد.

معرفي دقيق‌تر بي‌بي كرم اكتيپور

بي‌بي كرم پوست چرب را صاف و يكدست مي‌كند و آن را مرطوب مي‌كند. تركيبات مورد استفاده در ساخت اين محصول مي‌تواند ترشح سبوم را متعادل كند. يعني ترشح چربي پوست با استفاده از اين كرم كنترل مي‌شود. رطوبت موجود در BB Actipur همچنين پوست شما را شاداب نگه مي‌دارد.

جلوگيري از رشد و انتشار باكتري‌ها بر روي پوست يكي از اثرات استفاده از كرم اكتيپور خواهد بود. البته بديهي است كه كرم‌هاي آرايشي و بهداشتي نمي‌توانند پوست شما را از اين طرف به سمت ديگر تغيير دهند. به‌عنوان مثال، نبايد انتظار داشته باشيد كه پس از يك دوره استفاده از كرم، پوست شما صاف و آينه مانند شود. در خريد و استفاده از هر محصولي بايد واقع‌بين باشيد.

براي رسيدن به اين نقطه نظرات خريداران قبلي محصول به شما كمك زيادي مي‌كند. در ادامه به سراغ نظرات خريداران قبلي بي‌بي كرم اكتيپور در ديجي كالا و آمازون رفته‌ايم. بررسي نظرات مصرف‌كنندگان داخلي و خارجي به شما كمك مي‌كند تا با جنبه‌هاي مختلف اين محصول بيشتر آشنا شويد.

مصرف‌كنندگان در مورد بي‌بي كرم چه مي‌گويند؟

كساني كه قبلا از اين كرم استفاده كرده‌اند گفته‌اند كه جوش‌ها و آكنه‌هايشان كم‌شده است. ظاهرا كرم بي‌بي اكتيپور باعث ايجاد آكنه جديد و بدتر شدن وضعيت پوست آكنه شده نمي‌شود و پوست را در وضعيت بهتري نسبت به زماني كه جوش و آكنه سرتاسر آن را پوشانده نگه مي‌دارد. نكته قابل توجهي كه از نظرات افراد مختلف دريافت مي‌شود اين است كه بي‌بي كرم اكتيپور مي‌تواند از رشد جوش‌هاي جديد جلوگيري كند. ميزان پوشش پوست و قوام كرم روي آن نيز از نكات مثبتي است كه كاربران قبلي به آن اشاره كرده‌اند. يكي از ويژگي‌هاي مهمي كه هر محصول آرايشي بايد داشته باشد، استايل است. كرم اكتيپور سبك بوده و استفاده از‌آن‌روي پوست باعث ايجاد احساس خفگي و سنگيني در صورت نمي‌شود.

نقاط قوت

قوام كرم روي پوست و پوشش قوي؛

ماندگاري اثرات بهداشتي و آرايشي؛

خواص مرطوب كنندگي بالا؛

داراي خواص ضد ميكروبي است؛

سبك بودن محصول

نقاط ضعف

قيمت در مقايسه با حجم بالا است. اين كرم فقط ٣٠ ميلي ليتر است، اما قيمت آن كمي بالا است.

درست است كه برخي از مصرف‌كنندگان قبلي اين كرم معتقدند استفاده از محصول توانسته از ايجاد جوش و پخش آكنه روي صورت آنها جلوگيري كند. اما محصول را با اين ديد خريداري نكنيد. چرا؟ زيرا پوست افراد واقعا منحصر‌به‌فرد است و هركسي با توجه به تغذيه، وضعيت عصبي و اصول بهداشتي و آرايشي پوست متفاوتي با ديگري دارد. بنابراين نمي‌توانيد از اين نوع نسخه براي پوست خود استفاده كنيد. اما بد‌انيد كه اگر كرم اكتيپور نتواند جوش‌ها و آكنه‌هاي شما را كاهش دهد، باز هم باعث ايجاد جوش نمي‌شود. يعني حتي اگر خاصيت درماني نداشته باشد، وضعيت را بدتر نمي‌كند و محصول تقريبا بي‌خطر به نظر مي‌رسد.

نتيجه

كرم اكتي پور محصول خوبي است كه به نظر مي‌رسد بسياري از مصرف‌كنندگان داخلي و خارجي را راضي كرده است و اگر نظرات آنها را در سايت‌هاي مختلف بخوانيد با افرادي مواجه مي‌شويد كه چندين سال است از اين كرم استفاده مي‌كنند. اين نشان مي‌دهد كه احتمالا ارزش خريد بي‌بي كرم مذكور بالاست. افرادي كه پوست چرب دارند معمولا در خريد انواع محصولات آرايشي و بهداشتي مشكل دارند و بايد با دقت بيشتري خريد كنند. دانستن گزينه‌هاي مناسب مي‌تواند نقش مهمي در خريد آنها داشته باشد. اگر شما هم پوست چرب داريد براي خريد كرم بي‌بي به اكتيپور سري بزنيد. اگر تجربه استفاده از اين محصول يا موارد مشابه را داريد، به ما اطلاع دهيد. آيا از كرم‌هاي بي‌بي استفاده مي‌كنيد؟ برند‌هاي مورد علاقه شما كدامند؟

https://www.asilbekharid.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.