۳۴ بازديد

خرما يك ماده غذايي بسيار پر خاصيت و پر انرژي است. اگر از طعم خرما و دارچين لذت مي‌بريد اين ميلك شيك دقيقا براي شماست. بيايد باهم و در كمتر از 5 دقيقه و تنها با 4 ماده يك ميلك شيك خرما خوشمزه درست كنيم. 

براي تهيه اين ميلك شيك به چه چيزهايي نياز داريم؟

اولين چيزي كه براي يك ميلك شيك سالم نياز داريد، خرماي تازه و رسيده است. من عاشق خرما هستم  و با هر نوع آن مي‌توانيد يك ميلك شيك عالي درست كنيد!

دارچين هم از انواع ادويه اي است كه طعم گرم و تندي به ميلك شيك شما مي‌دهد كه توصيه مي‌كنم براي تهيه از آن استفاده كنيد. حتما طعم دارچين را روي شله زرد و فرني‌هاي ماه رمضان به خاطر داريد. 

شير هم كه به عنوان اصلي ترين ماده اي كه براي اين شيك نياز داريد، هست! البته من خودم شيرهاي پر چرب را به انواع كم چرب ترجيح مي‌دهم ولي اگر مي‌خواهيد يك دستور تهيه رژيمي داشته باشيد مي‌توانيد از شير كم چرب استفاده كنيد. 

ميلك شيك‌ها معمولا در روزهاي گرم سال طرفدار دارند و يكي از خوراكي كه هايي كه مي‌تواند گرماي روز را برايتان دلچسب كند، بستني است! آن هم بستني وانيلي!

مواد لازم 

  • نصف فنجان شير 

  • 3 فنجان بستني وانيلي

  • يك چهارم قاشق چايخوري پودر دارچين

  • ده عدد خرما رسيده و بزرگ

طرز تهيه ميلك شيك خرما 

ابتدا خرماها را بشوييد تا از ذرات كثيفي پاك شوند و سپس خشك شوند.  هسته‌‌هاي آنها را از داخل جدا كنيد. همه مواد را درون مخلوط كن ريخته تا مواد با هم مخلوط و يكدست شوند. در ليوان ريخته و با عسل يا سس كارامل بريزيد و با خامه فرم گرفته يا تكه هاي موز تزيين كنيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.