۳۷ بازديد

فلسفه ي قانون جذب در آن است كه در اين نوع از باور، عقيده بر اين است كه افكار و تصورات و ذهن ما مي توانند قوي تر از آن چه كه تصور مي شوند، بوده و بر سلامت ما تاثير گذار باشند. اين قانون بر اين عقيده استوار است كه استرس ها، ترس ها، نگراني ها و ديگر افكار منفي ما مي توانند حال مردم را منقلب ساخته و آن ها را مريض نمايد. حال آن كه افكار مثبت نظير عشق و يا خوشحالي مي تواند مردم را قوي و سلامت نگه دارد و يا حتي بيماري هاي آن ها را نيز درمان كند.

حتما شما هم شنيده ايد كه در بيماراني كه به انواع سرطان و يا بيماري هاي وخيم دچار شده اند توسط پرسنل و كادر درماني، حال خوب و دوري از ناراحتي ها و نگراني ها تجويز مي شود. چرا كه بخش مهم و قابل توجهي از روند درمان بيماري ها مي تواند حال خوب و اميدوار بودن بيمار باشد. بيماراني كه حال خوبي دارند و از استرس ها به دورند و يا به آينده اميدوار هستند، مراحل درمان را بهتر پشت سر گذاشته و نتايج مثبت تري را نسبت به انواع درمان ها دريافت مي كنند.

بنابراين بر اين اساس اثبات قدرت و توانايي ذهن و نيز اثبات قانون جذب آسان بوده و بر هيچ كسي پوشيده نيست. 

قانون جذب براي اولين بار در قرن نوزدهم توسط فردي كه با بيماري سل درگير بود، كشف شد. او بر اين باور بود كه مشكلات ما در ذهن ما به وجود مي ايند چرا كه بدن تنها خانه اي براي ذهن ما مي باشد. پس از آن، قانون جذب در جنبش انديشه ي نوين گسترش يافت اما بر اساس يافته هاي انان، اين قانون نه تنها بر سلامت تاثير گذار است بلكه مي تواند بر روي تمامي جوانب و ابعاد زندگي فردي و يا اجتماعي تاثير گذار باشد.

آموزش قانون جذب

در قانون جذب چنين ذكر مي شود كه اگر چه كه قدرت هاي عظيم و بزرگ موجود در طبيعت و جهان نظير گرانش و يا الكترو مغناطيس با حواس پنج گانه و محدود ما قابل ادراك نيستند اما هيچ كسي منكر وجود آن ها نيست و قدرت آن ها نيز قطعي مي باشد. بر اين اساس قانون جذب نيز چنين تعريف مي شود كه اگر چه نيروي ذهن ما قابل رويت و مشاهده نيست اما قدرتي حتي به مراتب بيشتر از ساير قدرت هاي طبيعي دارد كه مي توان آن را در همه ي جهان مشاهده نمود.

قانون جذب باعث مي شود تا هر فرد گرايش ها و تمايلات متمايزي را از فرد ديگر تجربه نموده و آن را به سمت خود بكشاند. چرا كه شما با فكر كردن و تمركز بر روي خواسته هاي تان مي توانيد باعث جذب انرژي هاي همسو شويد. به اين معنا كه به طور مثال تمركز بر روي قبولي در كنكور مي تواند باعث تلاش هر چه بيشتر شما شده و در نتيجه قبولي در كنكور را براي شما محقق سازد.

قانون جذب در واقع قانون عشق است. بر اساس اين قانون است كه تمام ذرات عالم به صورت دقيق و با هماهنگي كامل در كنار يكديگر قرار دارند و از كهكشان ها تا كوچكترين ذرات اتم را با نظم و ترتيب در كنار هم نگه مي دارد. در واقع در اين آموش اين قانون شما فرا مي گيريد چطور هر آن چه را كه مي خواهيد به دست آوريد را جذب كرده و در زندگي تان از آن استفاده نماييد. بر اساس اين قانون شما در زندگي درست همان چيزي را دريافت مي كنيد كه آن را در ذهن خود به طبيعت داده ايد.

چگونه قانون جذب را فراگيريم؟

خوشبختانه امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي مي توان به آساني و با فراغ بال هر چيزي را كه مي خواهيد به آساني آموزش ديده و در مدت زمان كوتاهي به يك كارشناس خبره در آن حوزه تبديل شويد.

دوره آموزش قانون جذب امير شريفي كه تحت عنوان چگونه كارشناس جذب شويم، يكي از بهترين دوره هاي آموزشي در اين زمينه مي باشد. در اين دوره ها شما مي توانيد به صورت تخصصي قانون جذب و موارد مرتبط با آن را فرا گرفته و به تمام رويا هايي كه تا به امروز بدان آن ها دست نيافته ايد، دسترسي پيدا كنيد.

دوره هاي 9 ماهه ي آموزش قانون جذب كه به صورت پيوسته و آنلاين برگزار مي شود مي تواند يكي از بهترين و در عين حال مقرون به صرفه ترين كلاس ها براي يادگيري اين علم باشد. اين كلاس ها به صورت تضميني برگزار مي شوند، به اين معنا كه شما مي توانيد هزينه ي كلاس ها را به شكل ماهيانه پرداخت كرده و در 3 ماهه ي اول چنانچه از كلاس ها نتيجه اي نگرفتيد مي توانيد تمامي هزينه هاي پرداخت شده را تمام و كمال باز پس گيريد. 

همچنين تمام هزينه هاي اين دوره ي 9 ماهه كمتر از يك ميليون تومان است كه باز هم براي راحتي شما و اين كه تمامي افراد جامعه در هر قشري بتوانند در آن حضور يابند مي توانيد تنها با 170 هزار تومان ماهيانه، در اين دوره ها شركت نموده و با تمركز بر ذهن خود، آرزو ها و خواسته هاي تان را جامه ي عمل بپوشانيد.

امير شريفي كه به آموزش هاي خود در اين زمينه اطمينان دارد در اين باره مي گويد كه من به اين دوره ايمان كامل دارم و مطمئنم امكان ندارد كسي در اين دوره شركت كند و نتيجه نگيرد. همچنين او تاكيد مي كند كه چنانچه روش هاي عملي آموزش داده شده در اين دوره ها را به طور مرتب انجام داده و تمرين نماييد، زندگي شما به بهشتي بدل مي شود كه براي داشتن آن از هيچ تلاشي فروگذار نكرده ايد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.