۳۸ بازديد



نتفليكس يكي از سرويس‌هاي كاربردي در زمينه استريمينگ است كه با دريافت اشتراك آن كاربر مي‌توان هزاران فيلم و سريال را از طريق اينترنت ببيند. نتلفيكس پر از فيلم‌هاي روز دنياست كه به عنوان يكي از پربازديدترين برنامه‌هايي است كه در سراسر دنيا از آن استفاده مي‌شود. شما هم مي‌توانيد از اين سرويس بهره ببريد. به خصوص اگر جزو افرادي هستيد كه اوقات فراغت خود را به تماشاي فيلم و سريال مي‌گذاريد.

استفاده از اين سرويس بر روي گوشي هوشمند، كامپيوتر و تلويزيون‌هاي هوشمند امكان پذير است. فرقي ندارد با سيستم عامل ويندوز، اندرويد يا iOS كار مي‌كنيد، نتفليكس براي تمام اين سيستم‌ها، نسخه مناسبي ارائه داده است. از اين رو مي‌توانيد با هر گوشي يا سيستمي از اين برنامه استفاده كنيد. هر چند نتفليكس از در سراسر جهان كاربران زيادي دارد؛ اما اين برنامه به راحتي در ايران قابل دسترسي نيست. 

C:UsersG10Desktopnetflix.jpg


محدوديت‌هايي كه استفاده از برنامه نتفليكس براي ايرانيان دارد

نتلفيكس جزو برنامه‌هايي است كه بايد با هزينه اشتراك آن را تهيه كنيد. اين هزينه به صورت ماهيانه و با توجه به سرويسي كه قصد خريد آن را داريد، بين 8 تا 16 دلار است. هر چند اين هزينه براي كشورهاي ديگر ناچيز است؛ اما با توجه به قيمت دلار در كشور ما، چندان هم كم نيست. البته برخي افراد حاضر هستند اين هزينه را بپردازند و از خدمات بي نظير نتفليكس بهره ببرند. با اين وجود محدوديت‌هايي ديگري نيز براي استفاده از اين برنامه وجود دارد كه نمي‌توان آن‌ها را ناديده گرفت. 

مشكل اصلي تحريم‌هاي بين المللي است. نتلفيسك به كاربران ايراني اجازه عضويت و خريد اشتراك از اين شركت را نمي‌دهد. اين تحريم‌ها سبب شده است تا پرداخت هزينه اشتراك كه نياز به استفاده از ويزا كارت و پي پال داريد توسط كاربران ايراني به راحتي قابل انجام نباشد.  

با توجه به اين عوامل، خريد قانوني اشتراك نتفليكس قبل از هر چيز بايد يك حساب بانكي بين المللي داشته باشيد و از فايروال براي تغيير آي پي استفاده كنيد. البته ناگفته نماند كه شركت‌هاي زيادي در ايران اين اكانت را به صورت اشتراكي يا حساب‌هاي چندكاربره به فروش مي‌رسانند كه مي‌توانيد از خدمات آن‌ها بهره ببريد.


چگونه اكانت نتفليكس بسازيم؟

براي اين كه از خدمات نتفليكس استفاده كنيم بايد ابتدا اكانت بسازيم. سرويس‌هاي اشتراك معمولي، استاندارد و ويژه سه نوع اشتراكي هستند هك به ترتيب 8، 11 و 14 دلار است. هر كدام نيز امكان متصل شدن تعداد محدودي دستگاه را به كاربر مي‌دهند. همچنين محتواي آن‌ها نيز داراي كيفيت و رزلوشن متفاوت است. ابتدا بايد نوع اكانت خود را مشخص كنيد.


ساخت اكانت و استفاده از برنامه نتفليكس بر روي كامپيوتر

براي ساخت اكانت بايد وارد وب سايت Netflix وارد شويد و در كادر وسط صفحه ايميل خود را وارد كرده و روي گزينه Get started كليك كنيد. اطلاعات خواسته شده را در صفحات بعدي پر كنيد و در صفحه پرداخت نيز با توجه به چند روش پرداختي كه براي كاربر قابل انتخاب است عمل كنيد. 

در نهايت پس از خريد اشتراك و پرداخت هزينه، اين اكانت روي سيستم شما فعال شده و مي‌توانيد تا يك ماه از تمام فيلم‌ها و سريال‌هاي موجود در اين وب سايت بهره ببريد. 


استفاده از برنامه نتفليكس بر روي گوشي

گاهي اوقات دوست داريد در تختخواب، اتوبوس، سالن‌هاي انتظار و ... نيز بتوانيد فيلم نگاه كنيد. گوشي تلفن در اين مواقع به كارتان مي‌آيد. براي اين منظور بايد به ترتيب زير عمل كنيد:

ابتدا اپليكيشن نتفليكس را با توجه به سيستم عامل گوشي خود بر روي وب سايت اين شركت پيدا كرده و نصب كنيد. 

براي اين كه بتوانيد وارد اكانت خود شويد، ايميل و رمز عبوري را كه هنگام ساخت اكانت به برنامه داده ايد، وارد كنيد. سپس وارد اكانت خود شده و از هزاران فيلم و سريال موجود در نتفليكس استفاده كنيد. 

بايد دقت داشته باشيد كه براي ساخت اكانت حتما بايد وارد وبسايت رسمي برنامه شويد و از طريق اپليكيشن امكان ايجاد اكانت وجود ندارد. 


ساخت اكانت نتفليكس روي تلويزيون هوشمند 

قطعا تماشاي فيلم و سريال روي تلويزيون با صفحه بزرگ به مراتب جذاب تر از گوشي و كامپيوتر است. به خصوص اين كه مي‌توانيد با خانواده به تماشاي فيلم مورد علاقه خود بنشينيد. 

براي اين منظور ابتدا وارد اپليكيشن شويد. دقت داشته باشيد كه اپليكيشن كه روي دستگاه تلويزيون خود دانلود و نصب مي‌كنيد بايد با آن متناسب باشد. 

اشتراك مورد نظر خود را انتخاب كرده و ايميل و پسورد براي حسابتان مشخص كنيد. 

روش پرداخت را انتخاب و هزينه اشتراك را پرداخت كنيد. به همين راحتي مي‌توانيد تا يك ماه از برنامه نتلفيكس بر روي تلويزيون هوشمند خود بهره ببريد. 


استفاده از برنامه نتلفيكس بر روي تلويزيون غير هوشمند

البته ممكن است همه ما در منزل يا محل كار تلويزيون هوشمند نداشته باشيم. باز هم مي‌توانيد از اين برنامه پرطرفدار بهره ببريد. 

براي اين كار روش‌هاي ساده‌اي وجود دارد. مي‌توانيد از كنسول بازي يا لپتاپ استفاده كنيد. برخي از كنسول‌هاي بازي از برنامه نتلفيكس پشتيباني مي‌كنند. براي اين منظور برنامه را دانلود كنيد و از صفحه اصلي به بخش TV & Video رفته و نتلفيكس را انتخاب كنيد. 

آدرس ايميل و رمز عبور خود را وارد كنيد. سيستم كنسول بازي را به تلويزيون متصل كنيد تا بتوانيد اين برنامه را روي تلويزيون خود مشاهده كنيد. 

لپ تاپ شما نيز همين امكان را به شما مي‌دهد، ممكن است روش‌هاي متعددي با توجه به برند تلويزيون براي نمايش دادن اطلاعات روي لپ تاپ در تلويزيون وجود داشته باشد كه اگر كمي با دستگاه تلويزيون خود كار كرده باشيد به راحتي آن را پيدا مي‌كنيد. 


خريد اشتراك برنامه نتلفيكس از شركت‌هاي ارائه دهنده اين خدمات

همانطور كه گفتيم يكي از روش‌هاي خريد اكانت نتلفيكس، استفاده از خدمات شركت‌هايي است كه امكان پرداخت از طريق پي پال و ... را دارند. اگر اين مشكل برايتان قابل حل نيست و نمي‌توانيد پرداخت انجام دهيد، به راحتي مي‌توانيد از خدمات اين شركت‌ها بهره ببريد و يك اكانت يك ماهه آماده دريافت كنيد. 

اين شركت‌ها براي كاربران رمز عبور و ايميل وارد كرده و اطلاعات را در اختيار آن‌ها قرار مي‌دهند. در اين صورت نيازي به ساخت اكانت نداريد و مي‌توانيد با ورود به اپليكيشن و زدن اين اطلاعات، به سادگي از خدمات برنامه نتفليكس استفاده كنيد. 


منبع: zoomtech

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.