۳۴ بازديد

اسپاتيفاي يك اپليكيشن است كه حول محور پخش موسيقي تشكيل شده است. در اسپاتيفاي مي‌توانيد به انواع موسيقي‌ها، ويدئوهاي هنرمندان مختلف و پادكست‌هاي ايراني و خارجي گوش بدهيد. اسپاتيفاي قابليت‌هاي متنوعي دارد. 

از جمله اين قابليت‌ها مي‌توان به دانلود آهنگ‌ها و پخش آنلاين موسيقي با بهترين كيفيت اشاره كرد. اما براي اينكه به همه امكانات اين سرويس دسترسي داشته باشيد و بدون تبليغات به آهنگ‌هاي مورد علاقه‌تان گوش بدهيد، بايد اكانت خود را پريميوم كنيد يا به اصطلاح اكانت اسپاتيفاي بخريد. در اين مقاله مي‌خواهيم در مورد خريد اكانت اسپاتيفاي صحبت كنيم.

امكانات اسپاتيفاي چيست؟

اسپاتيفاي يك راديوي جهاني دارد. تمام ايستگاه‌هاي راديويي و پادكست‌ها در اين راديو قابل گوش كردن هستند. شما مي‌توانيد در راديوي اسپاتيفاي پادكست‌هاي ايراني و خارجي مورد علاقه‌تان را گوش بدهيد. در اسپاتيفاي مي‌توانيد در حالت آفلاين هم موسيقي گوش دهيد. همچنين كيفيت صدا در اين سايت بسيار بالا است و مي‌توانيد آهنگ‌هاي خواننده موردعلاقه‌تان را با كيفيت خوبي گوش كنيد.

وقتي به اكانت اسپاتيفاي دسترسي داريد، مي‌توانيد در گوشي‌، لپ تاپ و كامپيوتر محل كار يا خانه به موزيك‌هايي كه قبلا ذخيره كرديد، گوش كنيد. در واقع تمام موسيقي‌هايي كه گوش كرديد و ذخيره كرديد، در اكانت شما نگهداري مي‌شوند. مي‌توانيد در گوشي و تبلت، از اپليكيشن اسپاتيفاي استفاده كنيد و در كامپيوتر و لپ تاپ به نسخه وب وصل شويد. همچنين با اسپاتيفاي ديگر لازم نيست حجم زيادي از آهنگ را در گوشي يا لپ‌تاپ‌تان ذخيره كنيد، بلكه به همه آهنگ‌ها در اسپاتيفاي دسترسي داريد. 

شما در اسپاتيفاي مي‌توانيد آهنگ‌هاي خواننده محبوب‌تان را پيدا كنيد، صفحه اسپاتيفاي او را دنبال كنيد و با خوانندگان و آهنگ‌هاي جديد آشنا شويد. 

يكي از امكانات جالب اسپاتيفاي ساخت پلي ليست مشترك است. مثلا مي‌توانيد شما و دوست‌تان مي‌توانيد يك پلي ليست مشترك داشته باشيد و هرگاه كه با هم هستيد به آنها گوش دهيد. مديريت اين پلي ليست به عهده شما و دوست‌تان است و هر دو مي‌توانيد به اين پلي ليست آهنگ اضافه كنيد. همچنين مي‌توانيد دوستان‌تان را در اسپاتيفاي دنبال كرده و به پلي‌ليست‌ آنها گوش دهيد. 

علاوه بر همه اين امكانات، اسپاتيفاي هوش مصنوعي دارد و با توجه به آهنگ‌هايي كه شما گوش كرديد، آهنگ‌هاي جديد را پيشنهاد مي‌دهد. با اسپاتيفاي مي‌توانيد علاوه بر گوش دادن موسيقي زبان‌هاي مختلف را هم ياد بگيريد. پادكست‌ها و ايستگاه‌هاي راديويي به زبان‌هاي مختلف از جمله انگليسي، اسپانيايي و آلماني در اسپاتيفاي پخش مي‌شوند. اين امكان فقط در اكانت پريميوم اسپاتيفاي وجود دارد. 

انواع اكانت اسپاتيفاي چيست؟

اكانت رايگان اسپاتيفاي

وقتي در سايت اسپاتيفاي ثبت‌نام مي‌كنيد، اكانت شما اكانت رايگان است. يعني هيچ پولي بابت خدمات و گوش دادن به موسيقي‌ به اسپاتيفاي پرداخت نمي‌كنيد. در اين اكانت مي‌توانيد آهنگ‌هاي مختلف را پيدا كنيد، به آهنگ‌هاي جديد گوش بدهيد و پلي ليست بسازيد. در اكانت رايگان نمي‌توانيد به راديو و پادكست گوش كنيد و بايد تبليغات بين آهنگ‌ها را هم تحمل كنيد. 

https://files.virgool.io/upload/users/241344/posts/ysvp8m90tepe/s5xivlszctgm.jpeg


اكانت نامحدود اسپاتيفاي

در اكانت نامحدود شما با پرداخت پول كمي مي‌توانيد به بخشي از امكانات سايت و اپليكيشن اسپاتيفاي دسترسي داشته باشيد. راديو و پادكست در اكانت نامحدود فعال است و ديگر تبليغي هم بين آهنگ‌ها وجود ندارد. اكانت نامحدود اسپاتيفاي به شما اجازه نمي‌دهد كه آهنگ‌هاي دلخواه‌تان را گوش كنيد. بلكه بايد به آهنگ‌هاي منتخب اسپاتيفاي گوش دهيد. 

اكانت پريميوم اسپاتيفاي

اين نوع اكانت تمام امكانات‌ اسپاتيفاي را دارد. مي‌توانيد آهنگ موردنظرتان را جست‌وجو كنيد و بدون تبليغ به آهنگ‌ها گوش دهيد. همچنين مي‌توانيد آهنگ‌ها را دانلود كنيد و در هر دستگاه ديگري به آنها گوش دهيد. مهم‌ترين ويژگي اكانت پريميوم اسپاتيفاي پخش آفلاين موسيقي است. در اكانت پريميوم، لازم نيست براي جست‌وجو آهنگ، جست‌وجوي خواننده و  پخش موسيقي به اينترنت وصل باشيد. 

اكانت رايگان و پريميوم اسپاتيفاي چه تفاوتي دارند؟

اكانت رايگان اسپاتيفاي امكانات محدودي دارد. شما در اكانت رايگان نمي‌توانيد در حالت آفلاين موسيقي گوش كنيد يا دستگاه‌هاي مختلف را به هم مرتبط كنيد. به‌علاوه، كيفيت صدا در اكانت رايگان و نامحدود استاندارد است، ولي كاربران پريميوم مي‌توانند با بالاترين سطح كيفيت صدا به آهنگ‌هاي موردعلاقه‌شان گوش دهند. 

 

در اكانت رايگان اسپاتيفاي اگر از آهنگي خوش‌تان نيايد، مي‌توانيد حداكثر 5 آهنگ در ساعت را رد كنيد. ولي اين محدوديت در اكانت پريميوم وجود ندارد. مهم‌تر از همه اينكه در اكانت پريميوم اسپاتيفاي ديگر بين آهنگ‌ها تبليغاتي پخش نمي‌شود و با خيال راحت مي‌توانيد به آهنگ‌هاي موردعلاقه‌تان گوش بدهيد.

چگونه اكانت اسپاتيفاي بسازيم؟

اول از همه وارد سايت اسپاتيفاي مي‌شويد. در اينجا مي‌توانيد اكانت فيسبوك‌تان را به اسپاتيفاي متصل كنيد و با فيسبوك وصل شويد. گزينه دوم ثبت‌نام با ايميل است. ايميل، پسورد، تاريخ تولد و جنسيت‌تان را وارد مي‌كنيد و وارد سايت مي‌شويد. 

در اين مرحله بايد ايميل ثبت‌نام را تاييد كنيد. اكانتي كه ساختيد يك اكانت رايگان است و مي‌توانيد از امكانات اكانت رايگان اسپاتيفاي استفاده كنيد، به آهنگ‌هاي منتخب گوش دهيد و پلي ليست بسازيد. دقت كنيد كه وقتي با فيلترشكن وارد اسپاتيفاي مي‌شويد، منطقه شما طبق IP كامپيوترتان مشخص مي‌شود. گيفت كارت‌هاي اسپاتيفاي معمولا براي كشور آمريكا و انگليس هستند. بنابراين بايد با IP آمريكا و انگليس وارد اسپاتيفاي شويد. 

خريد اكانت اسپاتيفاي در سايت گيفت كارت

در سايت گيفت كارت مي‌توانيد با خريد گيفت‌ كارت‌ به قيمت‌هاي مختلف اكانت اسپاتيفاي كشورهاي آمريكا و انگليس را تهيه كنيد. اكانت اسپاتيفاي آمريكا، 10 دلاري، 30 دلاري و 60 دلاري است و اكانت اسپاتيفاي انگليس با قيمت‌هاي 10و 30 پوندي به فروش مي‌رسند. اين گيفت كارت‌ها، كارت‌هايي هستند كه از قبل پرداخت شده‌اند كه يك ‌ماهه، سه ماهه و و شش ماهه به فروش مي‌رسند. بعد از خريد اكانت بايد اطلاعات گيفت كارت را وارد حساب‌تان كنيد. منطقه گيفت كارت‌ها تفاوتي با هم ندارند و امكانات در اكانت اسپاتيفاي آمريكا و انگليس مشابه است. 

جمع‌بندي

در اين مقاله در مورد خريد اكانت اسپاتيفاي صحبت كرديم و متوجه شديم كه با خريد گيفت‌ كارت‌هاي مخصوص اسپاتيفاي مي‌توانيم به امكانات نامحدود اين اپليكيشن دسترسي داشته باشيم. لذت گوش دادن به موسيقي بدون تبليغات را مي‌توانيم با اكانت‌ پريميوم اسپاتيفاي تجربه كنيم. 

منبع: خريد گيفت كارت اسپاتيفاي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.