۳۵ بازديد

مواد تشكيل دهنده كرم بيسكوييت لوتوس همانطور كه از نامش پيداست، از بيسكوييت برشته و روغن هاي گياهي تشكيل شده است . همچنين، آرد گندم، شكر، روغن آفتابگردان و كانولا، آرد سويا، سيروپ شكر قهوه اي، نمك و دارچين نيز در اين محصول وجود دارد . اين كرم خوشمزه بدون تخم مرغ، بدون لبنيات و بدون مغز تهيه شده است. بسياري از مصرف كنندگان كرم بيسكوييت لوتوس از آن با عنوان خوشمزه‌ترين كره دنيا ياد مي‌كنند .طرز تهيه چيز كيك لوتوس را در ادامه بخوانيد. 

C:UsersG10Desktopچگونه چيز كيك لوتوس يخچالي درست كنيم؟.jpg

 مواد لازم

پنير ماسكارپونه : 1 عدد 

خامه صبحانه : 2 عدد 

شير عسل : 1 قوطي 

پودر بيسكوييت لوتوس : 2 بسته 

پودر ژلاتين : 1 و نصف ق غ 

آب : نصف ليوان

كره : 50 گرم

كرم لوتوس : به مقدار دلخواه

طرز تهيه چيز كيك لوتوس

 قالب كمربندي را كاغذ روغني بندازيد. پودر بيسكوييت را با كره ذوب شده و 2 ق غ خامه صبحانه مخلوط كنيد . سپس ته قالب بريزيد و با دست خوب فشار بدهيد تا فشرده شود و بعد داخل يخچال بگذاريد تا سفت شود . 

 پودر ژلاتين را به آب اضافه كنيد و بگذاريد كمي داخل آب بماند. بعد داخل مايكروويو يا روي حرارت غير مستقيم ميگذاريم تا خووب حل شده و شفاف شود . ميگذاريم كنار تا خوب سرد شود  پنير را كه از قبل بيرون گذاشته ايد را با همزن بزنيد تا نرم شود. بعد شيرعسلي و خامه را اضافه كنيد .

نكته : ميتوانيد شيرعسلي را كمتر بريزيد ، اگر زياد شيرين دوست نداريد.

سس چيز كيك را چگونه درست كنيم؟

با همزن خوب هم بزنيد تا حجم مواد كمي بيشتر بشود . كم كم ژلاتين را اضافه كنيد .

نكته : حواستان باشد كه ژلاتين كاملا سرد باشد واگرنه خامه و پنير ميبرند .

 

حالا مواد را روي بيسكوييت بريزيد و داخل يخچال براي سه تا چهار ساعت بگذاريد تا خوب جا افتاده  و ببندد . لايه آخر هم پودر بيسكوييت لوتوس هست. به ميزان و شكل دلخواه روي آن بماليد و تزيين كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.