۳۷ بازديد

تابستان در اينجا چهره خود را نشان مي دهد و به اين معني است كه زمان جايگزيني چاي و قهوه داغ با نوشيدني هاي خنك كننده سرد است. طرز تهيه ميلك شيك سرد يخي با تزئين تكه هاي شكلات اسنيكرز چطور است؟ در اينجا يك دستور تهيه ميلك شيك اسنيكر (Snickers Milkshake Recipe) خانگي آورده شده است!

C:UsersG10DesktopSnickers Milkshake Recipe 123.jpg

اسنيكرز نام تجاري شيريني و شكلات تخته اي است كه توسط شركت Mars Incorporated ساخته مي شود كه شامل نوقا با كارامل و بادام زميني است و با لايه هايي از شكلات و شير پوشانده شده است. Snickers سالانه بيش از 2 ميليارد دلار در سراسر جهان مي فروشد. مانند كلوچه هاي شكلاتي Oreo كه با آن دسرهاي مختلف درست مي شود و دستور العمل هاي مختلفي با نوار شكلات Snickers تهيه شده است، مي توانيد اسنيكر ميلك شيك و بسياري چيزهاي ديگر را نيز درست كنيد و از طعم خوب آن لذت ببريد. 

 

مواد لازم 

  • 1/2 فنجان بستني شكلاتي

  • 1/2 فنجان شير 

  • يك بسته اسنيكر 1 عدد

  • 2 قاشق غذاخوري سس كارامل 

  • خامه فرم گرفته به ميزان لازم

طرز تهيه ميلك شيك اسنيكرز

 

ابتدا شكلات تخته اي اسنيكر را خرد كنيد. بستني شكلاتي، شير و تكه هاي اسنيكر را در همزن برقي بريزيد و خوب هم بزنيد تا مخلوط يكدستي به دست آيد. (get recipe) ابتدا كمي سس شكلاتي در ليوان سرو بريزيد و سپس ميلك شيك اسنيكرز را اضافه كنيد. روي ميلك شيك اسنيكرز را با خامه فرم گرفته و كارامل پر كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.