ساعدنيوز: توليد محتوا يكي از مهم ترين نيازهاي هر كسب و كاري است كه در بستر اينترنت در حال فعاليت مي باشد. محتوايي كه با رعايت اصول سئو بتواند محصولات و خدمات را معرفي كند، مي تواند نظر موتورهاي جستجويي نظير گوگل را نيز به خود جلب كند.

توليد محتوا يكي از مهم ترين نيازهاي هر كسب و كاري است كه در بستر اينترنت در حال فعاليت مي باشد. محتوايي كه با رعايت اصول سئو بتواند محصولات و خدمات را معرفي كند، مي تواند نظر موتورهاي جستجويي نظير گوگل را نيز به خود جلب كند.

امروزه وقتي كاربران به دنبال خريد يك كالا و يا دريافت يك سرويس خدماتي هستند، وارد سايت هايي مي شوند كه اطلاعات كاملي درباره آن كالا يا خدمات به آن ها عرضه مي كند و كاربران مي توانند با استفاده از اين اطلاعات انتخاب درستي انجام دهند.

به عبارتي ديگر، تمامي آنچه كه افراد، در دنياي اينترنت با آن سرو كار دارند و مواجه مي شوند، نوعي از محتوا است. محتوا هسته اصلي ساختمان ديتاهاي مجازي است و اگر شما سايتي براي ارائه كالا يا خدمات داشته باشيد، تنها محتوا مي تواند شما را به مخاطبان متصل كند.

با اين حال صرف توليد محتوا، هر اندازه هم كه باكيفيت و ارزنده باشد، نمي تواند باعث شود كه شما در دنياي مجازي ديده و توسط كاربران دنبال شويد؛ محتوايي كه شما را به مرز موفقيت مي رساند، حتماً بايد از كانال افراد يا شركت هاي باتجربه و دانش محور رد شده باشد تا از اصول بهينه سازي سايت برخوردار بوده و رتبه شما را در موتور جستجوي گوگل ارتقا دهد. بنابراين خريد محتواي آماده از شركت هاي ارائه دهنده خدمات توليد محتوا سايت، يك گام بلند به سوي موفقيت در فروش بيشتر است.

توليد محتوا چيست؟

تصوير

دنياي بازاريابي محتوا يا Content Markrting به اندازه اي گسترده است كه هر كسي برداشت خود را از محتوا دارد. ولي واقعيت اين است كه محتوا هر آن چيزي است كه ما در شبكه هاي مجازي و دنياي ديجيتال با آن مواجه هستيم. از انواع و اقسام پادكست هاي مختلف گرفته تا ويديوهاي آموزشي موجود در سايت هايي مانند آپارات يا يوتيوب و در نهايت مقالات و مطالب متنوعي كه درباره موضوعات مختلف توليد مي شود.

بنابراين توليد محتوا به فرآيند برنامه ريزي، نوشتن و ويرايش محتواي وب اطلاق مي شود و به طور معمول براي اهداف بازاريابي ديجيتال صورت مي گيرد. بازاريابان و صاحبان مشاغل به دلايل متعددي انواع محتوا را توليد و به صورت آنلاين منتشر مي كنند. گاهي اين كار با هدف افزايش بازديد از يك وب سايت، و گاه با هدف آگاه سازي مشتريان از يك محصول يا خدمات جديد انجام مي گيرد. با اين حال، هدف اصلي همه كساني كه محتوا را در اينترنت منتشر مي كنند، دستيابي به مخاطبان هدف و ايجاد ارتباط با آنها است.

منبع : https://codoseo.net/mag/توليد-محتوا/

به عبارت ديگر، هر محتوايي نمي تواند شما را به موفقيت برساند و تنها در صورتي مي توانيد به بازده محتواي توليد شده اميدوار باشيد كه محتوا بر اساس اصول سئو يا بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو نوشته شده باشد، به همين دليل بسياري از كسب و كارها ترجيح مي دهند اقدام به خريد محتواي آماده كنند.

خدمات توليد محتوا سايت

تصوير

هر وب سايتي با هر گونه كالا و خدماتي كه عرضه مي كند، بايد از يك وبلاگ فعال هم برخوردار باشد تا بتواند به راحتي با استفاده از آن به ارائه محتواي مرتبط با كسب و كار خود بپردازد. محتواي ارائه شده مي تواند درباره بررسي خدمات و محصولات مشابه، معرفي كاربردي محصولات، مقايسه آن ها با هم و ... باشد.

ارائه محتوا در وبلاگ سايت به اين معني نيست كه صفحات اصلي و هدف را از ياد ببريم بلكه بايد آن ها را نيز به طور مستمر بهينه كرده و به روزرساني كنيم.

به روز بودن محتواي توليد شده براي سايت هم از ديگر نكات مهم است خصوصاً كه در برخي حوزه ها موضوعات به سرعت آپديت مي شوند؛ به عنوان مثال يك سايت پزشكي كه درباره بيماري كوويد 19 مي نويسد، ممكن است لازم باشد هفته اي يك بار يا لااقل ماهي چند بار مطالب خود را به روز رساني كند.

يكي از منابع دست اول براي توليد محتوا براي كسب و كارهاي مختلف، استفاده از سايت هاي انگليسي زبان است البته بايد به اين نكته توجه شود كه موضوعات ترند و به روز قبلاً توسط سايت هاي ديگر ترجمه و مورد استفاده قرار نگرفته باشد. براي پيشگيري از توليد محتواي همسان بهتر است هميشه از چند منبع استفاده شود.

با توجه به آنچه گفته شد، توليد محتوا سايت بايد يكي از دغدغه هاي اصلي كسب و كارها باشد، ولي آيا با وجود ديگر مشغله ها، رسيدگي به اين موضوع براي كارفرمايان، كار ساده اي است؟

در صورتي كه صاحبان كسب و كارها تصميم به خريد محتواي آماده و استفاده از خدمات توليد محتوا سايت شركت هايي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند، داشته باشند، پاسخ اين سؤال مثبت است.

نكات مهم براي خريد محتواي آماده

مسلماً يكي از راه هاي تهيه و ارائه محتواي كيفي، خريد محتواي آماده است. هنگام خريد محتواي آماده بايد به يك سري نكات مهم توجه شود كه در ادامه به آن ها اشاره خواهيم كرد:

مطمئن شويد كه اصول سئو در محتوا رعايت شده باشد. يك محتواي كيفي، محتوايي است كه مهم ترين اصل در توليد محتوا، يعني اصول بهينه سازي براي موتورهاي جستجو در آن رعايت شده باشد. رعايت اين اصول موجب مي شود كه رتبه سايت شما در صفحه نتايج جستجوي گوگل ارتقا يابد و به تبع آن مخاطبان بيشتري محتواي شما را ببينند.

محتوا به گونه اي نوشته شده باشد كه خدمات يا محصولات كارفرما در آن به خوبي معرفي شده باشد و جذابيت كافي براي جلب نظر مخاطبان داشته باشد.

علاوه بر حصول اطمينان از رعايت اصول سئو در هنگام خريد محتواي آماده، بايد اصول بازاريابي محتوا نيز در آن رعايت شده باشد چراكه به كمك بازاريابي محتوا كسب و كارها مي توانند مشتري هاي خود را وادار به خريد كالا يا خدمات كنند. بازاريابي محتوا در واقع به كسب و كارها كمك مي كند كه بدون استفاده از تبليغات مستقيم، مشتريان را جذب كرده و يا مشتريان سابق خود را وفادارتر كنند.

نگارش محتوا بايد حرفه اي باشد. حرفه اي بودن نگارش يك مقاله به معني پيچيده بودن آن نيست؛ اتفاقاً برعكس، محتوا بايد به گونه اي نوشته شده باشد كه ساده و قابل فهم باشد و مخاطب را گيج و سردرگم نكند. نگارش حرفه اي محتوا از رعايت اصول مختلف نگارشي از دستور زبان و رسم الخط گرفته تا چگونگي انتقال مفاهيم اشاره دارد و مطمئناً تنها با توليد محتواي حرفه اي است كه مي توانيد در مخاطبان خود اعتماد سازي كنيد.

انتخاب شركت ارائه دهنده توليد محتوا سايت

توليد محتواي ارزشمند و خلاقانه اي كه با رعايت اصول سئو و بازاريابي محتوا نوشته شده باشد به هيچ عنوان كار ساده اي نيست و حتماً نياز به استفاده از افراد باتجربه و دانش آموخته دارد. از اين رو هنگام انتخاب شركت ارائه دهنده توليد محتوا سايت بايد پس از بررسي جايگاه آن ها در صفحه نتايج گوگل، به بررسي سوابق و نمونه كارهاي آن ها بپردازيد و ببينيد تا چه اندازه مطابق استانداردهاي لازم حركت مي كنند. همچنين براي دريافت خدمات سفارش توليد محتوا ما سايت هايي همچون ايران سئو https://iranseo.net/ و كد سئو https://codoseo.net/ را بهترين شركت ها مي دانيم.

قيمت توليد محتوا متني

عوامل زيادي در تعيين قيمت توليد محتوا متني دخيل هستند كه مهم ترين آن ها كيفيت كار نويسنده محتواست. كيفيت كار نويسنده محتوا نيز رابطه مستقيمي با ميزان دانش، مهارت و تجربه او دارد؛ هم چنين فاكتورهايي نظير تعداد كلمات محتوا، موضوع محتوا، ميزان تخصصي بودن آن و زمان تحويل محتوا نيز از عوامل تأثيرگذار بر قيمت توليد محتوا متني هستند. هنگام خريد محتواي آماده هزينه اي را پرداخت مي كنيد كه در واقع ما به ازاي دريافت خدمات توايد محتوا محسوب مي شود.

از آن جايي كه امروزه در دنياي ديجيتال، هيچ كسب و كاري بدون فعاليت هدفمند به موفقيت دست پيدا نمي كند، بايد براي توليد يا تهيه محتوا به شركت هاي صاحب نام و با تجربه مراجعه كنيد. البته يك راه ديگر هم وجود دارد و آن استخدام يك نيروي متخصص براي توليد محتواي سايت است كه به دليل يك سري محدوديت ها، ممكن است با مشكلاتي همراه باشد.

موضوع توليد محتوا، امر مهمي است چراكه برخلاف اينكه محتواي مناسب مي تواند آمار بازديد سايت را بالا ببرد، يك سايت با ارائه محتواي نامناسب و بي كيفيت مي تواند مخاطبان خود را از دست بدهد و از سوي ديگر در جايگاه خود در سرچ گوگل تنزل كند و هزينه اي كه براي توليد محتوا پرداخته است، به هدر برود.

مزاياي برون سپاري توليد محتوا

تصوير

استخدام يك نيروي تمام وقت به منظور توليد محتوا براي سايت مي تواند بهترين گزينه صاحبان كسب و كارها نباشد. در بعضي موارد مجموعه هاي تجاري، شركت ها و مؤسسات مختلف تصميم مي گيرند به منظور توليد محتوا براي شبكه هاي اجتماعي از قبيل اينستاگرام يا سايت و وبلاگ خود، فردي را به صورت نيروي تمام وقت استخدام كنند ولي اين رويه مشكلاتي دارد؛ از جمله اينكه انتخاب يك فرد با مهارت هاي مختلف نوشتاري و همين طور مهارت تهيه محتواي صوتي يا بصري اگر ناشدني نباشد، حتماً با هزينه هاي خيلي بالا همراه خواهد بود. از طرف ديگر در كنار حقوق و مزايايي كه بايد براي چنين فردي لحاظ شود، بايد فضا و امكانات خاصي نيز براي او اختصاص يابد كه همگي مستلزم هزينه هستند، علاوه بر اين ممكن است حجم توليد محتواي مورد نياز به حدي بالا باشد كه يك نفر نتواند از پس كارها بربيايد و كارفرما مجبور به استخدام نفرات بيشتري شود كه همين امر هزينه ها را دو يا سه برابر مي كند.

يك راه ساده تر و البته مقرون به صرفه تر برون سپاري توليد محتواست؛ به اين صورت كه كارفرما پس از بررسي سايت شركت هاي ارائه دهنده خدمات توليد محتوا، با يك شركت قرارداد مي بندد و وظيفه صفر تا صد توليد محتوا را به آن شركت مي سپارد، در چنين شرايطي ديگر نه نياز به استخدام كاركناني براي توليد محتواست و نه نيازي به پرداخت هزينه هاي سربار براي استخدام چنين افرادي.

از طرفي شركت هاي توليد كننده محتواي معتبر و باتجربه هم از نويسندگان خبره و آموزش ديده استفاده مي كنند كه به راحتي مي توانند در زمينه هاي مختلف اقدام به توليد محتواي باكيفيت با رعايت كليه اصول سئو و بازاريابي محتوا نمايند. با اين كار هزينه توليد محتوا براي كارفرمايان كاهش مي يابد و بخشي از مسئوليت هاي آن ها به بيرون از شركت سپرده مي شود.

خريد محتواي آماده از سامانه سفارش آنلاين Codoseo.net

تصوير

شركت كدسئو با سابقه درخشان در زمينه توليد محتواي باكيفيت و مبتني بر اصول سئو و ارائه ديگر خدمات سئو سايت با استفاده از تيمي دانش آموخته و باتجربه آمادگي اين را دارد كه براي كسب و كارها در حوزه هاي مختلف اقدام به توليد محتوا كند.

بديهي است كه محتوا طبق نظر كارفرما به صورت تأليفي، ترجمه يا تلفيقي از اين دو حالت تهيه مي شود و براي نگارش متون تخصصي از نويسندگان متخصص در آن زمينه خاص كمك گرفته مي شود.

هم چنين رعايت زمان تحويل محتواي سفارشي يكي از مهم ترين اصول شركت كدسئو است چراكه به نقش زمان در بازاريابي محتوا كاملاً مشرف است.

براي سفارش خريد محتوا مي توانيد به سامانه سفارش آنلاين كدُ سئو به آدرس https://codoseo.net/Order_Content مراجعه كنيد و سفارش خود را ثبت كنيد.

سخن پاياني

امروزه كسب و كارها براي فروش بيشتر كه نتيجه بازديد بيشتر سايت است، در زمينه توليد محتواي باكيفيت، خلاقانه و جذاب براي مخاطبان رقابت مي كنند چرا كه رمز موفقيت در دنياي ديجيتال محتواست.

برخي از كارفرمايان توليد محتوا را خود برعهده مي گيرند كه البته اغلب آن ها پس از مدتي با شكست رو به رو مي شوند زيرا مخاطبان و همين طور موتورهاي جستجو تنها به صرف ارائه توليد محتوا، به سايت آن ها توجه نشان نمي دهند بلكه ارائه محتواي با كيفيت و همين طور رعايت اصول سئو است كه مي تواند سايت ها را به جايگاه مورد نظر برساند.

به بيان ساده، گوگل نيز مانند هر كسب و كار ديگري به دنبال جذب مشتري است و تنها كالا و خدماتي (در اينجا لينك سايت) را در اختيار مخاطبان خود قرار مي دهد كه بهترين كيفيت را داشته باشند. پس اگر محتواي سايت شما از كيفيت لازم برخوردار باشد، گوگل با كمال ميل آن را به مخاطبان عرضه مي كند.

منبع : ساعد نيوز

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.