۱۳۸ بازديد

داشتن هدفون بي‌سيم براي خودش دنيايي است. ورزش و غوطه‌ور شدن در دنياي بي‌كران كتاب و پادكست با كمك اين وسيله كوچك امكان‌پذير است. در اين مقاله در مورد هدفون بي‌سيم ردمي ايردات شيائومي به شما خواهيم گفت.

هدفون بي‌سيم شيائومي Redmi AirDots چه ويژگي‌هايي دارد؟

هدفون بي‌سيم در اشكال و طرح‌هاي مختلف در بازار موجود است تا هرچه بيشتر بررسي شود، با وبسايت اصيل بخريد باشيد. برخي از افراد فكر مي‌كنند كه اين هدفون‌ها بسيار‌بسيار گران هستند و به همين دليل اصلا نور خورشيد به اطرافشان نمي‌رسد. اما واقعيت اين است كه اگر بازار هدفون را به دقت رصد كنيد، هدفون‌هايي با قيمت‌هاي بهتر پيدا خواهيد كرد.

هدفون بي‌سيم شيائومي مدل Redmi AirDots از‌جمله نمونه‌هايي است كه با قيمتي مناسب نسبت به ميانگين قيمت‌هاي بازار قابل خريداري است.

فرقي نمي‌كند از اين هدفون براي بازي استفاده كنيد يا مكالمات ساده روزانه خود، گوش دادن به موسيقي نيز جاي خود را دارد. در هر صورت اپليكيشن‌هاي مختلف از طريق اين محصول كاملا كاربردي خواهند بود. همانطور كه احتمالا مي‌دانيد رابط اين هدفون با ساير دستگاه‌ها بلوتوث است و يك ميكروفون در آن وجود دارد.

كساني كه به‌دنبال هدفون مناسب براي ورزش براي گوش دادن به موسيقي هستند، مي‌توانند روي اين مدل بي‌سيم ردمي ايردوتس شيائومي حساب كنند. چرا؟ زيرا علاوه بر كيفيت صداي خوب، در برابر رطوبت و تعريق نيز مقاوم است. بنابراين لازم نيست نگران از بين بردن آن در حين فعاليت‌هاي ورزشي باشيد. موقعيت قرار دادن هدفون شيائومي در گوش به گونه‌اي است كه در حين ورزش سر جاي خود مي‌ماند و شما را آزار نمي‌دهد. البته اگر براي گوش شما كوچك باشد، داستان كمي متفاوت است. پس حتما قبل از خريد به ابعاد هدفون و سايز گوش خود دقت كنيد.

معرفي دقيق‌تر هدفون‌هاي بي‌سيم شيائومي

با خريد اين هدفون، يك جفت هدفون اضافي دريافت مي‌كنيد كه يك مزيت محسوب مي‌شود. به‌طور‌كلي وجود لوازم يدكي در كنار هر محصولي ذهن شما را بسيار راحت مي‌كند. علاوه بر اينها بايد به سراغ زمان شارژ هدفون برويم و به شما بگوييم كه اين هدفون مي‌تواند تا ١٢ ساعت شارژ نگه دارد. براي تصميم‌گيري دقيق‌تري در مورد خريد يا عدم خريد هدفون بي‌سيم شيائومي، اين عدد را در نظر داشته باشيد. نكته جالب در مورد شارژ اين دستگاه قاب محافظ آن است؛ هنگامي كه هدفون را در اين جعبه قرار مي‌دهيد، دستگاه شروع به شارژ مي‌كند.

كيفيت صداي اين هدفون هم هنگام گوش دادن به موسيقي و هم هنگام برقراري تماس صوتي خوب است. با ميكروفون آن، پاسخگويي به تماس‌هاي صوتي شما امكان‌پذير مي‌شود. پس از برقراري تماس يا هنگام گوش دادن به موسيقي، صداي اطراف شما را آزار نمي‌دهد.

البته حواستان باشد كه اگر هدفون كاملا در گوش شما قرار نمي‌گيرد، ممكن است كمي از كيفيت صدا نااميد شويد، پس هدفون را به‌درستي در گوش خود قرار دهيد و انتظار شنيدن صداي خوبي را داشته باشيد.

رابط بلوتوث هدفون

اين هدفون از طريق رابط بلوتوث به‌دستگاه‌هاي مختلفي مانند تلفن همراه متصل مي‌شود. بلوتوث دستگاه شيائومي قوي است و خيلي سريع به‌دستگاه‌هاي ديگر متصل مي‌شود.

هنگامي كه اين هدفون به تلفن همراه يا دستگاه ديگري متصل مي‌شود، دفعه بعد اتصال سريع‌تر خواهد بود. بنابراين اگر قرار است دستگاه جديدي را به هدفون وصل كنيد و دستگاه قبلي كه آخرين‌بار به آن وصل شده نزديك هدفون باشد، بايد دستگاه قبلي را خاموش كنيد.

نظر خريداران در مورد هدفون بي‌سيم شيائومي Redmi AirDots چيست؟

هيچ راهي بهتر از درخواست از خريداران قبلي براي خريد هر محصولي وجود ندارد. پس اگر مي‌خواهيد بد‌انيد هدفون بي‌سيم شيائومي مدل Redmi AirDots خوب كار مي‌كند يا خير و نقاط قوت و ضعف آن چيست، بهتر است به نظرات خريداران قبلي آن در سايت‌هايي مانند ديجي كالا و آمازون نگاهي بي‌ندازيد. در ادامه نگاهي به نظرات كاربران اين دو سايت انداخته‌ايم و نقاط قوت و ضعف دستگاه را از نظر آنها ارائه كرده‌ايم.

نقاط قوت

كاربراني كه از اين هدفون استفاده كرده‌اند از كيفيت صدا بسيار راضي هستند. ميزان شارژ نگه‌داشتن دستگاه نيز مطلوب اعلام‌شده است. يكي از نقاط قوت اين گوشي قيمت آن نسبت به عملكرد‌هاي مفيدي است كه ارائه مي‌دهد. شما مي‌توانيد اين دستگاه را با قيمت مناسب خريداري كنيد. اين در حالي است كه بايد نمونه‌هاي معروف هدفون بي‌سيم را با قيمتي بيش از يك ميليون تومان خريداري كنيد. بنابراين اگر بودجه شما آنچنان زياد نيست، اين هدفون مي‌تواند نياز‌هاي شما را برآورده كند و گزينه خوبي باشد.

طراحي و ساخت هدفون نيز مطلوب است و اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه به‌ظاهر هر محصولي بسيار حساس هستيد، احتمالا از ظاهر اين هدفون خوشتان خواهد آمد. وزن هدفون شيائومي تنها ٣۵ گرم است. بنابراين، وزن آن چيزي نيست كه شما را آزار دهد. اين يكي از نقاط قوت آن است.

نقاط ضعف

برخي از كاربران معتقدند اين دستگاه نسبت به قيمتش طراحي مناسبي دارد اما ساير قطعات آن مانند جعبه آن كه وظيفه شارژ را نيز انجام مي‌دهد كيفيت چنداني ندارد. پس اگر به خوبي و با احتياط از آن مراقبت نكنيد، احتمال خراب شدن و شكستن آن خيلي زود وجود دارد. يكي ديگر از نقاط ضعف اين مدل بي‌سيم ردمي ايردات شيائومي، عملكرد ضعيف آن هنگام استفاده براي مكالمه است. در حين مكالمه با شخص ديگري، صداي محيط اطراف گوشي را احاطه كرده و كيفيت تماس را مختل مي‌كند.

يكي از مشكلات ديگري كه در مورد اين محصول توسط خريداران قبلي آن ذكر شده است، قرار نگرفتن خوب آن در گوش است. برخي مي‌گويند اندازه اين هدفون كوچك است و به همين دليل داخل گوش به خوبي جا نمي‌شود. پس اگر قصد خريد آن را داريد به ابعاد آن دقت كنيد و ببينيد براي گوش شما مناسب است يا خير.

نتيجه

درست است كه هدفون‌هاي بي‌سيم ردمي ايردوتس شيائومي جزو آن مدل‌هاي همه كاره نيستند، اما براي افرادي كه بودجه زيادي ندارند، گزينه خوبي خواهد بود. چرا؟ چون قدرت پخش خوبي دارد كار با آن آسان است و شارژ را به خوبي حفظ مي‌كند. بنابراين مي‌توان آن را به‌عنوان يك گزينه معقول به‌حساب آورد. اگر قصد خريد هدفون بي‌سيم گران‌قيمت را نداريد، اين مدل را در نظر داشته باشيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.