۱۵۴ بازديد

چرا وردپرس تا اين حد محبوب مي باشد ؟

پس از پي بردن به استفاده زياد كاربران از وردپرس، ممكن است اين سوال براي شما ايجاد شود كه چرا اينقدر وردپرس محبوب است؟ پس بياييد دلايل موفقيت وردپرس را بررسي كنيم :

شايد ديدگاه كلي اين باشد كه سيستم وردپرس يك ابزار وبلاگ نويسي بسيار ساده است، با اين حال، بسيار بايد به شما بگيم كه وردپرس واقعا بيشتر از اين حرفا است اما با توجه به اينكه وردپرس رايگان است و يك پروژه متن باز است، به هر كسي اجازه مي دهد كد آن را مطابق ميل خود بهبود و ويرايش كند. همچنين داراي هزاران افزونه رايگان، قالب، ويجت ها و ابزارهاي ديگر است كه به شما كمك مي‌كند تا به راحتي يك سايت را با بهترين كيفيت ممكن ايجاد نماييد.

 

همه اين ويژگي‌ها به شما امكان مي‌دهند هر نوع وب‌سايتي را ايجاد كنيد، از وبلاگ‌هاي ساده، وب‌سايت‌هاي شخصي يا نمونه كارها، از فروشگاه‌هاي الكترونيكي، پايگاه‌هاي دانش يا سايت هاي شغل يابي.

عامل ديگر اين است كه وردپرس كاملا رايگان است و از تمامي پلتفرم هاي ميزباني با PHP و MySQL پشتيباني مي كند. علاوه بر اين، اين CMS به طور مداوم با نسخه هاي جديد به روز مي شود كه امنيت را بهبود مي بخشد، اين بروزرساني ها شامل ويژگي هاي جديد و بهبود عملكرد كلي نيز مي شود.

آخرين موردي كه ميتوانيم براي شما در اين بخش نام ببريم كه ميتواند كم اهميت نيز نباشد ، وجود يك انجمن پشتيباني بسيار بزرگ و قوي است كه باعث شده وردپرس داراي يك انجمن بزرگ با انجمن ها و بحث هاي اختصاصي در سراسر اينترنت باشد. حجم داده هاي موجود و هزاران آموزش وردپرس نيز سيستم وردپرس را به يكي از ساده ترين سيستم هاي مديريت محتوا تبديل كرده است.

آيا به وردپرس به تنهايي ميتواند به ما در سايت وبسايت كمك كند ؟

قبل از اينكه به موضوع اصلي بپردازيم ، بر اساس مورد بالايي كه به آن اشاره كرديم ، يكي از دلايل محبوبيت وردپرس داشتن هزاران افزونه ، قالب و ابزارك ها مي باشد كه به ما كمك مي كند بتوانيم يك سايت با امكانات حرفه اي داشته باشيم.

ولي اينكه به تنهايي با وردپرس و بدون استفاده از افزونه و قالب ميتوان باز يك سايت حرفه اي مانند ديجي كالا طراحي كرد ؟

پاسخ اين سوال كه آيا بدون استفاده از قالب هاي حرفه اي و يا افزونه مي توان يك سايت حرفه اي يا فروشگاهي مانند ديجي كالا طراحي كرد ، ميتواند گفت هم بله و هم خير.

به صورت كلي زماني ميتوانيد بدون استفاده از امكانات جانبي وردپرس اقدام به طراحي سايت حرفه اي در وردپرس نماييد كه به كدنويسي اختصاصي مانند HML – CSS – PHP آشنايي كافي داشته باشيد و در صورتيكه هيچ آشنايي به اين موارد نداريد ، بهترين و راحترين راه حل استفاده از افزونه و قالب هاي آماده مي باشد.

تاپ وردپرس يكي از بهترين منابع آموزشي وردپرس

در سايت تاپ وردپرس ما تمامي آموزش هاي مورد نياز شما براي طراحي يك سايت فروشگاهي يا سايت شركتي از صفر تا صد را بدون نياز به دانش كدنويسي به شما عزيزان آموزش داده ايم.

آموزش المنتور تاپ وردپرس : طراحي صفحات سايت بدون كدنويسي

با توجه به توضيحاتي كه در رابطه با نقش افزونه و قالب ها در وردپرس اشاره كرديم ، يكي از اين افزونه هاي محبوب و بسيار كاربردي در طراحي سايت در ورپرس ، افزونه صفحه ساز المنتور مي باشد.

 

با ورود به سايت تاپ وردپرس يكي از آموزش هاي جامعي كه در ايران ميتوانيد پيدا كنيد؛ آموزش المنتور تاپ وردپرس مي باشد كه كه به صورت رايگان از صفر تا صد و از مرحله نصب افزونه المنتور گرفته يا ساخت صفحاتي مانند صفحه محصول ، صفحه حساب كاربري ، هدر سايت و همچنين ساخت فوتر با المنتور را به شما عزيزان آموزش داده ايم.

آموزش ووكامرس : ساخت فروشگاه اينترنتي در وردپرس

يكي ديگر از افزونه هاي بسيار بسيار محبوب در وردپرس كه به شما كمك ميكند وبسايت وردپرسي خود را به يك فروشگاه اينترنتي همه فن حريف تبديل نماييد.

افزونه ووكامرس يك افزونه فروشگاه ساز حرفه اي است كه به شما اين امكان را ميدهد كه سايت وردپرسي خود را به سيستم فروش آنلاين محصولات با داشتن امكاناتي از قبيل سيستم حسابداري و انبارداري ، سيستم اطلاع رساني پيامكي و همچنين با قابليت اتصال به درگاه پرداخت آنلاين مجهز نماييد.

با آموزش ووكامرس تاپ وردپرس كه به صورت رايگان و جامع از نحوه نصب افزونه ووكامرس گرفته تا بخش مربوط به حمل و نقل ، افزودن محصول و همچنين افزودن درگاه پرداخت را به صورت ويدئويي براي شما عزيزان آماده كرديم تا بهترين استفاده را در ساخت فروشگاه اينترنتي خود داشته باشيد.

آموزش رنك مث : سئو سايت وردپرسي

اگر در رابطه با سئو آشنايي داشته باشيد حتما متوجه شده ايد كه داشتن يك كسب و كار اينترنتي موفق بدون سئو آن را نمي‌توان تصور كرد.

سئو يكي از مهمترين اقدامات پس از راه اندازي سايت مي باشد تا بتوانيد با كمك آن كسب و كار خود را در نتايج گوگل به كاربران نمايش دهيد و سپس همين كاربران را به مشتريان دائمي خود تبديل نماييد.افزونه سئو رنك مث يكي از همين افزونه هاي محبوب در اين زمينه در وردپرس مي باشد كه به شما كمك ميكند تا مطالب سايت و محصولات فروشگاه را به بهترين نحو بر اساس اصول سئو منتشر نماييد.

 

در سايت تاپ وردپرس يك دوره جامع آموزش رنك مث وجود دارد كه شما ميتوانيد با ورود به آن آموزش از 0 تا 100 نحوه سئو يك مطلب و يا محصول را ياد بگيريد.

در آكادمي آموزشي تاپ وردپرس چه خدمات و آموزش هاي ديگري ارائه مي شود ؟

در آكادمي تاپ وردپرس شما علاوه بر دسترسي به آموزش هايي كه در بالا به آن اشاره كرديم به جديدترين آموزش هاي اين سيستم مديريت محتوا از قبيل آموزش امنيت وردپرس ، افزايش سرعت و همچنين نحوه رفع مشكلات احتمالي وردپرس دسترسي خواهيد داشت.

راه اندازي فروشگاه اينترنتي در وردپرس با كمك آموزش ووكامرس

اگر به فكر راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي هستيد اما اطلاعاتي از نحوه انجام آن نداريد، اين مقاله را دنبال كنيد. در اين مقاله به شما آموزش مي دهيم كه چگونه با افزونه فروشگاه ساز ووكامرس در وردپرس سايت خود را به يك فروشگاه آنلاين تبديل كنيد.

اگر با وردپرس نيز آشنايي نداريد مي‌توانيد با مراجعه به سايت تاپ وردپرس در رابطه با اين سيستم مديريت محتواي رايگان كه جهت ساخت سايت كاربرد دارد به صورت كامل مقالات آموزشي را مطالعه نماييد.

 

راه اندازي فروشگاه اينترنتي در وردپرس با كمك آموزش ووكامرس


علاوه بر اين، با استفاده از بخش آموزش ووكامرس ، مي توانيد آموزش گام به گام ووكامرس را مشاهده كنيد و با استفاده از اين فرآيند به راحتي سايت فروشگاهي خود را ايجاد كنيد. با ايجاد فروشگاه اينترنتي مي توانيد با مشتريان خود در شهرهاي ديگر ارتباط برقرار كرده و مشتريان زيادي را از سراسر دنيا جذب كنيد. با استفاده از سيستم مديريت محتواي وردپرس، مي توانيد يك فروشگاه آنلاين ايجاد كنيد و محصولات خود را در آنجا بفروشيد و از اين طريق كسب و كار خود را ارتقا دهيد و مشتريان جديدي پيدا كنيد.

ووكامرس چيست؟

در پاسخ به اين سوال كه ووكامرس دقيقا چيست، مي توان گفت كه ووكامرس يا همان woocommerce يك افزونه فروشگاه ساز وردپرس است كه با استفاده از آن مي توانيد يك فروشگاه قدرتمند بسازيد و محصولات خود را به صورت آنلاين به فروش برسانيد.

ووكامرس در سال هاي اخير رشد قابل توجهي داشته و كاربران زيادي را به خود جذب كرده است. قالب هاي زيادي براي اين كار ايجاد شده و افزونه هاي زيادي براي آن كدگذاري شده است. بنابراين، اگر مي خواهيد سايت فروشگاهي خود را با ووكامرس راه اندازي كنيد، اصلا نگران محدوديت هاي آن نباشيد، زيرا به جرات مي توان گفت كه هيچ محدوديتي سر راه شما نيست!

آنچه بايد در مورد بهترين پلتفرم تجارت الكترونيك در سال 2022 بدانيد!

همانطور كه مي‌دانيد دنياي تجارت الكترونيك و فروش آنلاين همچنان در حال رشد است. امروزه حدود 24 ميليون سايت تجارت الكترونيك وجود دارد. ووكامرس به عنوان يكي از پيشروترين پلتفرم هاي تجارت الكترونيك در جهان شناخته شده است. درواقع بيش از 27 درصد از سهم بازار را در اختيار دارد و تقريباً 13 درصد از تمام سايت هاي فروشگاهي در اينترنت با استفاده از اين افزونه فروشگاه ساز ساخته شده اند.

چرا از ووكامرس استفاده كنيم ؟

با كمك ووكامرس مي‌توانيد محصولات فيزيكي و ديجيتالي خود را بفروشيد و به طور كامل مديريت كنيد. شما 100 درصد امكان كنترل تمام اطلاعات فروشگاه، پشتيباني در حالت نسخه موبايل و… را خواهيد داشت.ووكامرس به گونه‌اي زيبا طراحي شده و كاربرپسند است كه در حال حاضر 59 درصد از فروشگاه‌هاي اينترنتي را به خود اختصاص داده است كه با مشاهده آموزش ووكامرس در سايت تاپ وردپرس به راحتي ميتوانيد اقدام به ساخت فروشگاه اينترنتي در وردپرس نماييد.

ويژگي هاي افزونه فروشگاه ساز ووكامرس چيست؟

  •  پشتيباني از تمامي افزونه هاي سئو وردپرس

  •  تعريف مجزا از مدل ها براي قسمت هاي مختلف محصولات

  • گزارش گيري هوشمند و دقيق از نظرات و ديدگاه هاي مشتريان در مورد محصولات استفاده كنيد

  •  قابليت اتصال به سامانه پست ايران

  •  كاملا فارسي سازي شده براي سهولت استفاده توسط كاربران فارسي زبان

  •  سيستم مديريت انبار هوشمند

  •  مشاهده كامل جزئيات فروش

امروز فروش خود را با ووكامرس امكان پذير كنيد

اكنون كه تمام ويژگي هاي ووكامرس را بررسي كرديم و فهميديم ووكامرس چيست، فكر مي كنم شما نيز تشويق به استفاده از اين فروشگاه ساز شويد. براي داشتن يك فروشگاه اينترنتي اختصاصي، داشتن شرايط زير كافي است:

  1. .انتخاب يك نام دامنه براي فروشگاه خود

  2. .سفارش يك هاست (فضاي ميزباني )

  3. .نصب وردپرس بر روي هاست

  4. .نصب افزونه ووكامرس

  5. .انتخاب يك قالب فروشگاهي حرفه اي

  6. .نصب افزونه هاي ضروري و ويژه

قدم اول : انتخاب يك نام ( دامنه ) براي فروشگاه اينترنتي خودتان

نام دامنه آدرس فروشگاه دائمي در اينترنت است، به عنوان مثال digikala.com، كه براي تهيه چنين نامي مي‌بايست با مراجعه به سرويس دهنده هاي فروش دامنه اقدام به تهيه آدرس فروشگاه اينترنتي خود نماييد.

قدم دوم : چطور يك هاست مناسب براي سايت خود تهيه نماييم

شما در زمان انتخاب هاست دقت لازم را داشته باشيد چون قرار است فروشگاه اينترنتي شما بر روي آن نصب شود و هر چقدر يك فضاي ميزباني (هاست ) مطمئني داشته باشيد، خيال شما از پايداري و نگهداري فروشگاه اينترنتي راحت است .مواردي از قبيل كيفيت مناسب هاست ، تيم پشتيباني قوي و 24 ساعته ، اعتبار سرويس دهنده و مجوز هاي آن از الويت هاي اصلي قبل از تهيه هاست مي باشد.

قدم سوم : نصب سيستم مديريت محتواي وردپرس بر روي هاست

پس از انتخاب يك دامنه و هاست مناسب براي فروشگاه اينترنتي خود كه قرار است با ووكامرس راه اندازي نماييد ، به مرحله نصب وردپرس خواهيد رسيد كه با كمي جستجو در اينترنت مي‌توانيد ليست بسيار بالايي از سايت هايي را مشاهده نماييد كه به صورت جامع مراحل نصب وردپرس در هاست را آموزش داده اند.

همچنين با ورود به سايت تاپ وردپرس و بخش مربوط به آموزش ووكامرس، شما دسترسي به تعداد بسيار زيادي مطالب و ويدئو هاي آموزشي از قبيل نصب وردپرس در هاست هاي مختلف به همراه مديريت وردپرس را مشاهده خواهيد كرد.

قدم چهارم : افزونه فروشگاه ساز ووكامرس را نصب كنيد.

در اين مرحله، شما يك سايت وردپرس كارآمد، ولي كاملا ابتدايي خواهيد داشت. شما اساسا يك سايت خام تا اينجاي كار داريد. در اين مرحله كاري كه بايد انجام دهيد، نصب افزونه ووكامرس جهت تبديل سايت خود به يك فروشگاه اينترنتي مي باشد.

افزونه فروشگاه ساز ووكامرس را نصب كنيد.


در نظر داشته باشيد كه با ورود به سايت تاپ وردپرس و بخش آموزش ها ، شما دسترسي به آموزش جامع و رايگاني در ووكامرس دسترسي خواهيد داشت كه از صفر تا صد ووكامرس را به صورت رايگان آموزش داده شده است.از چگونگي نصب ووكامرس در وردپرس تا نحوه تنظيم درگاه پرداخت و همچنين اتصال سيستم حمل و نقل و غيره…. را به صورت ويدئويي در اختيار شما قرار گرفته است.

قدم پنجم : چطور يك قالب فروشگاهي مناسب تهيه نماييم.

تا اينجاي كار سايت و فروشگاه اينترنتي شما آماده فروش محصول مي‌باشد و مي‌توانيد محصولات خود را براي فروش در سايت قرار دهيد.

ولي يك مشكلي وجود دارد و آن هم ظاهر نه‌چندان مناسب فروشگاه اينترنتي شما مي‌باشد كه با ووكامرس ساخته ايد. در واقع در حال حاضر فروشگاه شما فقط يك ظاهر ساده دارد و ممكن است اين ظاهر ساده مشتري شما جهت خريد و بررسي محصولات ترغيب نكند.

جهت رفع اين كمبود مي بايست از يك قالب فروشگاهي حرفه اي كه با فروشگاه ساز ووكامرس سازگري مناسبي داشته باشند استفاده نماييد. قالب هايي نظير وودمارت ، فلت سام جز قالب هاي پرطرفدار فروشگاهي در ايران مي باشند.

قدم ششم : فروشگاه ما نياز به چه افزونه هاي ضروري دارد ؟

پس از اينكه ظاهر فروشگاه شما نيز با نصب قالب تكميل شد و محصولات خود را نيز اضافه كرده ايد افزونه هايي از قبيل افزونه سئو مانند ( يواست سئو يا رنك مث ) ، افزونه هاي بهينه سازي سرعت لود مانند ( WP-Rocket ) و همچنين افزونه هاي امنيتي مانند ( آيتم سكوريتي يا وردفنس ) را جزء اولويت هاي اصلي پس از راه اندازي فروشگاه خود در نظر بگيريد.

با آموزش ووكامرس تاپ وردپرس در 2 ساعت فروشگاه خود را تكميل كن.

بله ، با توجه به توضيحاتي كه در بالا به آن اشاره كرديم ، واقعا راه اندازي يك سايت فروشگاهي با افزونه فروشگاه ساز ووكامرس كار سختي نيست چون ما در سايت تاپ وردپرس يك آموزش ووكامرس به صورت جامع و رايگان را در اختيار شما قرار داده ايم تا بتوانيد با خيال راحت و در كمتر از 2 ساعت از تمامي بخش هاي مهم اين افزونه با خبر و نحوه كار با هر بخش را فرا بگيريد.


پشتيباني وردپرس تاپ وردپرس در كنار شماست

در صورتيكه در حال حاضر سايت خود را با وردپرس راه اندازي كرده ايد ، ما در سايت    https://wptop.irيك سرويس خدمات پشتيباني وردپرس نيز راه اندازي كرده ايم براي شماها كه نياز داريد به صورت هميشگي به يك پشتيبان سايت دسترسي داشته باشيد تا در صورتيكه سايت شما به هر دليلي دچار خطا يا مشكل فني شد ، اقدام به برطرف كردن ان نمايد.

 

در سرويس پشتيباني وردپرس خدماتي از قبيل آپديت منظم قالب و افزونه ها ، رفع مشكلات ساختاري وردپرس ، رفع مشكلات سئو و همچنين مشاوره سئو نيز به صورت رايگان ارائه مي شود تا شما به خيال راحت به فكر توسعه كسب و كار اينترنتي خود باشيد و ديگر دغدغه مشكلات احتمال وردپرس را نداشته باشيد.

در آخر در صورتيكه هر گونه سوال يا مشاوره اي در رابطه با راه اندازي كسب و كار آنلاين يا همچنين سوال در رابطه با وردپرس داشته باشيد ، ميتوانيد با شماره هاي تماس سايت تاپ وردپرس جهت دريافت مشاره رايگان تماس حاصل فرماييد.



منبع اول : telegra

 

منبع دوم : teletype

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.