۳۸ بازديد

همه ما مي‌دانيم كه بيدار شدن صبح زود و رفتن به محل كار، دانشگاه و مدرسه و .... سخت است اما خوردن يك صبحانه عالي مي‌تواند تمام روز شما را بسازد. خوب همين مقدمه يك خطي باعث مي‌شود كه به شما دستور تهيه فرنچ تست نوتلا را آموزش دهيم. طعم شكلات يكي از بهترين طعم‌هايي است كه هر كدام از ما در طول زندگي خود ن را چشيده‌ايم. در بسياري از كافه‌ها و رستوران‌ها صبحانه‌هاي متنوعي سرو مي‌شود كه معمولا از اين طعم براي جذاب كردن منوي خود استفاده مي‌كنند. پس اين دستور تهيه را تا انتها دنبال كنيد و نظرات‌تان را با ما به اشتراك بگذاريد. 

بسياري از ما سوال مي‌پرسند كه چه نوع ناني را براي تهيه اين فرنچ تست استفاده كنيم؟ پيشنهاد من به شما اين است كه به سراغ نان آوران برويد و انواع نان غني شده براي تهيه اين دستور عاليست. البته نان تازه معمولا بعد از سرخ كردن وا مي‌رود به همين دليل پيشنهاد مي‌كنيم كه نان كهنه و يا خشك شده را براي تهيه فرنچ تست انتخاب كنيد. 

مواد لازم 

  • 2 قاشق غذاخوري نوتلا + مقداري براي تزئين فرنچ تست

  • 4 برش نان تست 

  • 1 عدد تخم مرغ بزرگ 

  • نصف فنجان شير 

  • نوك قاشق چايخوري وانيل

  • 1 قاشق غذاخوري كره براي سرخ كردن 

طرز تهيه فرنچ تست با نوتلا 

در يك كاسه شير، تخم مرغ، وانيل و شكر را با هم مخلوط كنيد. حالا كره را درون تابه ريخته و روي حرارت نسبتا بالا قرار دهيد تا كره به خوبي ذوب شود. 

يك لايه شكلات نوتلا را بين دو برش نان تست چخش كنيد. تكه‌هاي نان تست را درون شير و تخم مرغ بغلتانيد و مطمئن شويد كه تمام نقاط نان به آن آغشته شده است. 

همه تكه‌هاي نان را به همين صورت در اورده و در آخر آن را درون تابه ريخته و اجازه دهيد تا كاملا طلايي شوند. توجه داشته باشيد كه زير گاز زياد نباشد تا نان تست بسوزد. 

در نهايت براي سرو مي‌توانيد از توت فرنگي و انواع بري و شكلات نوتلا آب شده استفاده كنيد. فرنچ تست نوتلا نوش جانتان!

منبع: Nutella French Toast Recipe


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.