فوايد روغن درخت چاي براي سلامت پوست (شگفت انگيز ولي واقعي!)

در اين مقاله به خواص روغن درخت چاي يا تي تري براي پوست مي پردازيم و بهترين محصولات توليد شده با روغن تي تري را به شما معرفي مي كنيم.

روغن درخت چاي، نه تنها به صورت روغن ساده و مستقيم استفاده مي‌شود، كه در محصولات آرايشي و بهداشتي بسياري نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. خيلي از برندهاي لوازم مراقبت از پوست در بازار، اين روغن را به عنوان پايه‌اي براي توليد محصولات خود به كار مي‌گيرند. در ادامه، با برخي از خواص روغن درخت چاي براي پوست آشنا خواهيم شد.

خواص روغن درخت چاي براي پوست

همانطور كه گفتيم، روغن درخت چاي براي پوست شما، به‌خصوص براي پوست صورت، بسيار مفيد است. استفاده از آن بعد از يك دوره كوتاه، معجزه مي‌كند و اثر شگفت‌انگيزش را آشكار مي‌كند. از جمله خواص مهم اين روغن، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

1. تميزكننده پوست از آلودگي

روغن درخت چاي، خواص آنتي باكتريال دارد و استفاده از آن در يك دوره، مي‌تواند باعث پاكسازي منافذ پوست شما شود. به علاوه، اگر از زياد از لوازم آرايشي استفاده مي‌كنيد، استفاده از اين روغن مي‌تواند آسيب ناشي از آن‌ها را كاهش دهد و سلامت پوست شما را تضمين نمايد.

2. جلوگيري از جوش و آكنه

همانطور كه گفتيم، اين روغن ضد باكتري است از تجمع آلودگي در بافت پوست، ممانعت به عمل مي‌آورد. اين روغن داراي خواص آنتي اكسيداني نيز هست. استفاده از آن مي‌تواند چربي سطح پوست شما را كنترل كند و از بروز جوش و آكنه، تا حد بسيار زيادي جلوگيري نمايد.

3. درمان التهابات پوستي

اگر پوست شما به هر دليلي دچار التهاب شده باشد، استفاده از روغن درخت چاي مي‌تواند آن را به شدت كاهش دهد. اين روغت خواص ضدالتهابي دارد؛ عفونت‌ها و آلودگي‌هاي پوستي را كنترل مي‌كند و براي درمان طاول و چرك نيز بسيار مفيد است.

4. از بين بردن جاي زخم و اسكار

براي پوست‌هاي حساس، پوست‌هايي كه مدام دچار اگزما، خشكي و حساسيت مي‌شوند، اين روغن ايدئال است. حساسيت پوست شما را به شدت كاهش مي‌دهد و در كنار آن، به خوب شدن زخم و از بين بردن جاي زخم، لك‌هاي پوست، جاي جوش و آكنه و ... نيز كمك شاياني مي‌كند.

5. مرطوب‌كنندگي قوي

خشكي پوست، علت بروز بسياري از مشكلات پوستي است. كساني كه پوست خشك دارند، همواره با مشكلات مختلف از جمله التهاب و حساسيت و جوش روبه‌رو هستند. اين روغن، داراي خواص مرطوب‌كنندگي است و استفاده از آن بعد از حمام يا انواع آبرسان‌ها، مي‌تواند پوست شما را حسابي تازه و شاداب كند.

6. روشن‌كننده پوست

روغن درخت چاي، داراي خواص لايه‌برداري نيز هست. اين روغن، يك لايه‌بردار بسيار سبك و ملايم به حساب مي‌آيد و استفاده از آن در طولاني مدت، مي‌توان موجب روشن‌تر شدن رنگ پوست شما شود. بدون شك، با روشن شدن پوست، پوست شفاف نيز مي‌شود و زيبايي شما را چندبرابر مي‌كند. كساني كه دور چشم تيره‌اي هم دارند، مي‌تواند از مزاياي اين روغن، نهايت استفاده را ببرند.

روغن درخت چاي در محصولات آرايشي

ديديم كه روغن درخت چاي چه خواصي داشت. حال همين برندهاي جهاني، از خواص اين روغن استفاده كرده، آن را بهبود مي‌بخشند و لوازم مراقبت از پوست بسياري را به كمك ان توليد و به بازار عرض مي‌كنند.

يكي از معروف‌ترين برندهايي كه از اين روغن درخت چاي استفاده مي‌كند، برند باد شاپ است. اين برند كه در تمام دنيا طرفدار دارد و محصولاتش در كشورهاي زيادي به فروش مي‌رسد، يك دسته از محصولات بادي شاپ محصولات بادي شاپ  را به طور كلي، به كمك همين روغن، توليد و عرضه كرده است. و خب به جرئت مي‌توان گفت كه از جمله بهترين محصولات بهداشتي و مراقبتي موجود در بازار، به شمار مي‌روند.

محصولات بادي شاپ

معرفي لاين روغن درخت چاي در بادي شاپ

برند بادي شاپ، يك برند انگليسي است كه محصولات خود را در چهار دسته‌بندي عمده، توليد و عرضه مي‌كند. در هر يك از اين لاين‌ها، محصولات بر پايه يك ماده اوليه خاص توليد مي‌شوند: لاين سي ويد (جلبك دريايي)، لاين ويتامين ث، لاين ويتامين اي، و در نهايت، مهم‌ترين لايني كه در نظر ماست، لاين تي تري يا همان روغن درخت چاي.

لاين تي تري بادي شاپ، از جمله محبوب‌ترين محصولات اين برند به شمار مي‌رود و از قضا، تنوع محصول نيز در آن بسيار است. چنان كه گفتيم، در اين لاين، تمامي محصولات بر پايه روغن درخت چاي توليد مي‌شوند؛ به عبارت ديگر، ماده اصلي در توليد محصولات اين لاين، همين روغن درخت چاي است. اين لاين، به طور ويژه براي كساني مناسب است كه داراي پوست چرب هستند، پوستشان مستعد جوش و آكنه است.

لاين تي تري بادي شاپ

از جمله خواص و ويژگي‌هاي لاين تي تري بادي شاپ:

  • كنترل چربي پوست صورت و بدن

  • درمان جوش و آكنه

  • از بين بردن آثار جوش و آكنه

  • پاك‌كننده جوش‌هاي سرسياه

  • پاكسازي عميق پوست

  • از بين برنده براقي ناشي از چربي و...

محصولات روغن درخت چاي در بادي شاپ

لاين تي تري بادي شاپ، تنوع محصول بسيار خوبي دارد. هر آن چيزي را كه شما براي داشتن يك روتين پوستي خوب به آن نياز داريد، در لاين تي تري پيدا مي‌شود. از جمله محبوب‌ترين محصولات اين لاين، مي‎توان به موارد زير اشاره كرد:

1. روغن درخت چاي تي تري باديشاپ

روغن درخت چاي بادي شاپ يكي از ۱۰ تا پرفروش ترين محصولات بادي شاپ مي باشد.

شركت بادي شاپ مي گويد هر هشت ثانيه يك بطري از روغن درخت چاي خود را مي فروشد.

اين فرمول قدرتمند حاوي ۱۵ درصد كنسانتره روغن درخت چاي است.

از جمله خواص روغن تي تري بادي شاپ از بين بردن جوش است و از اين رو به روغن ضد جوش بادي شاپ هم معروف است.

2. فوم شستشوي صورت تي تري

اين فوم براي استفاده روزانه بسيار مناسب است، پوست را عميقا ترميم كرده، از بروي آكنه و جوش جلوگيري كرده و پوست را تقويت مي‌كند.

3. تونر تي تري

اين محصول منافذ پوست را تميز مي‌كند، PH پوست شما را كنترل مي‌كند، چربي اضافي پوست را كاهش مي‌دهد و از جوش هم جلوگيري مي‌كند.

4. ژل ضد جوش تي تري

براي كساني كه جوش دارند بسيار مناسب است. از آن به صورت موضعي روي جوش استفاده مي‌شود و چرك درون جوش را مي‌توان به كمك آن، مهار كرد.

5. سرم تي تري

محصولي بسيار قوي، براي كنترل چربي پوست، كه ضدالتهاب و ضدجوش نيز هست. به علاوه، خواص روشن‌كنندگي نيز دارد.

6. ماسك شب تي تري

ماسكي فوق‌العاده براي از جلوگيري از جوش و لك پوستي است. چربي پوست را متعادل مي‌كند و به علاوه، داراي خواص پاك‌كنندگي هم هست.

كلام آخر

ما مهم‌ترين برندي را كه از روغن درخت چاي در محصولات خود استفاده مي‌كند، به شما معرفي كرديم. اما سوالي كه اكنون مطرح است، آن است كه محصولات اين برند را از كجا مي‌توان تهيه كرد؟ جايي كه هم معتبر و مورد اطمينان باشد، هم اينكه قيمت مناسبي داشته باشد؟

جواب ما به شما، فروشگاه اينترنتي گاندي شاپ است. اين فروشگاه، محصولات تي تري بادي شاپ را به صورت مستقيم و با حذف واسطه‌ها،  وارد مي‌كند و همه محصولات را با ضمانت صد در صد اصل بودن، به فروش مي‌رساند. به علاوه، با حذف واسطه‌ها، قيمت تمام‌شده آن نيز بسيار اقتصادي‌تر و كمتر است.  شما با خريد از گاندي شاپ، نه تنها محصول اصل و اورجينال خريده‌ايد، كه در هزينه‌هاي خود نيز صرفه‌جويي كرده‌ايد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.