۳۸ بازديد

روش هاي مختلفي براي كسب درآمد از ارز ديجيتال وجود دارد، كه البته هر روز هم بر تعداد اين روش ها اضافه مي شود. ولي همواره افرادي هستند كه جلوتر از سايرين متوجه روش هاي نوين مي شوند و طبعا سود بيشتري هم ميبرند. قطعا اين افراد اسمارت هستند. ولي لزوما روش هاي آنها خيلي پيچيده و اسمارت نيستند.
يكي از ساده ترين اين روش ها خريداري و نگه داري ارز ديجيتال هست. با توجه به استقبال روز افزون از ارز ديجيتال، هر ساله قيمت ارز ديجيتال رشد قابل توجهي پيدا مي كند. تقريبا اكثر ارز هاي ديجيتال اين روند را طي مي كنند. ولي از كجا بدانيم كه كدام ارز شانس رشد كردن دارد و بيشتر از سايرين رشد مي كند. در واقع ارزي كه افراد مشهور به ميزان زيادي از آن خريد مي كنند و يا از آن مهمتر توسط نهنگ هاي ارز ديجيتال (صاحبان ميلياردي ارز ديجيتال) هولد شده و نهنگ ها علاقه اي به فروش آن را ندارند جزو اين دسته از ارز ها هستند.
ولي موضوع اينجاست كه در بعضي موارد نهنگ هاي ارز ديجيتال هيچ فرصتي را در اختيار سايرين قرار نمي دهند. و جلوي ارائه ارز را به بازار ميگيرند. و به نوعي دست به احتكار مي زنند. در واقع هر چه كه ارز ماين شود را خريداري ميكنند.
متاسفانه در خصوص ارز بسيار با قابليت سيپكوين Cipcoin هم اين اتفاق افتاده است. نهنگ هاي دنياي كريپتو تمامي ارز هاي ماين شده سيپكوين Cipcoin را خريداري و جلوي عرضه سيپكوين Cip Coin را گرفته اند. تا جايي كه صرافي هاي معدودي و يا بهتر است بگوييم افراد معدودي امكان فروش و ارائه سيپكوين Cip Coin را دارند و آن هم به ميزان بسيار كم و محدود، تماميت خواهي در دنياي ارزهاي ديجيتال نيز نفوذ كرده است. نهنگ ها اين ارز را با قيمت بسيار پايين و معادل يك دلار خريداري كرده اند و منتظر همان لحظه اي هستند كه ارزش اين ارز به بيش از 1000 دلار خواهد رسيد. برخي از كارشناسان خبره ارز ديجيتتال بر اين باور هستند كه قابليت هاي ارز سيپكوين Cip Coin به گونه اي است كه ظرف مدت چهار سال تا مرز 1000 دلار افزايش قيمت خواهد داشت.
قسمت ناراحت كننده ماجرا اين است كه كل اين سود 1000 برابري به جيب نهنگ هاي سيپكوين CipCoin خواهد رفت و هنوز مردم عادي امكان خريد و نگهداري سيپكوين CipCoin را ندارند. متاسفانه بسياري از تحليلگران نيز به جاي اطلاع رساني از اين احتكار خود نيز بر اين بي عدالتي دامن زده و حاضر هستند ارز سيپكوين Cip Coin را كمي بيشتر از قيمت روز آن خريداري كنند و به طرز خودخواه هانه اي منتظر هستند كه سرمايه گذاري شان با رشد باور نكردني جبران شود. بله مردم عادي همچنان به درآمد هاي اندك اميدوارند و اين نهنگ ها همچنان نهنگ باقي خواهند ماند و منتظر سود هزار برابري طي چهار سال هستند. چون اين افراد قبلا هم از رشد 60 هزار برابري بيتكوين BitCoin سود هنگفتي به جيب زده اند. و شرايط بازار را مي دانند، سوار بر بازار هستند و نگراني از تلاطم آن ندارند.
اميدواريم دنياي ارز ديجيتال كه با شعار كنترل توسط مردم شروع به كار كرده است جلوي عملكرد اين نهنگ ها را بگيرد و همه مردم به طور عادلانه به ارز هاي ديجيتال مورد نظرشان دسترسي داشته باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.