۳۰ بازديد

«يه عطر مردانه با پخش بوي بالا ميخام »

اين درخواستي هستش كه اغلب آقايون از ما دارند. پخش بويي عالي مهمترين عامل جذابيت عطر است و شديدا مورد توجه جنس مخالف قرار ميگيرد. نميدونم براي شما اتفاق افتاده يا نه ولي بعضي وقتها دنبالت تا ته خيابون هستن تا بدونن عطرت چيه يا حتي اتفاق افتاده وقتي تو ماشينم ميپرسن آقا تو رو خدا اسم عطرت رو بگو. معمولا” در انتخاب عطر، رايحه و كيفيت آن حرف اول را مي‌زند و دو گزينه ماندگاري و پخش بو از ملاكهاي اصلي انتخاب عطر هستند. برخي افراد تنها معيار كيفيت عطر را ماندگاري بوي آن در نظر مي‌گيرند، در حالي كه عوامل ديگري نيز در انتخاب عطر موثرند. به علت آنكه آقايون از نت چرم و تلفيق آن با ساير نت ها لذت ميبرند معمولا در يك ادكلن مردانه شاخص اينها ديده ميشن براي مثال كريد اونتوس كه چرمي و وتيوري است و يا ديور هوم اينتنس كه چرمي زنبقي است.

پخش بو يا سيلاج (sillage) در واقع قدرت پراكندگي يك عطر و پر كردن فضاي يك اتاق است.

در يك كلام ردپاي عطر 

پخش بو يا سيلاج (sillage)

 

خريد عطر و ادكلن اصل

فرروشگاه عطر ليليوم

55802800

 

در ادامه برخي عطرهاي مردانه كه پخش بوي عالي دارند را به شما معرفي مي‌كنيم. اين ليست به مرور زمان توسط ما و نظرات شما تكميل ميشود.

عطر مردانه آمواج اينترلود-Interlude Man Amouage با پخش بوي عالي

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interludeعطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

آمواژ يك برند عماني است كه بيشتر در تلاش است عطرهاي عربي را با سبك اروپايي ارائه دهد. يكي از خصوصيات عطرهاي آن، پخش بوي بالا مي‌باشد. در ميان عطرهاي اين برند اينترلود بالاترين پخش بو را دارد. اين عطر مردانه در سال ۲۰۱۲ توسط Pierre Negrin  طراحي و به بازار عرضه شده است. آمواژ اينترلود مردانه عطري است گرم، شيرين و در عين حال تلخ و دودي كه شروعي قدرتمند و پيچيده از رايحه هاي تلخ بخور با حسي دودي و رايحه كاملا مشخص فلفل دارد كه با گرما و شيريني قدرتمندي از كهربا و صمغها مهار و متعادل شده است. با گذر زمان بخور و فلفل آرام گرفته و همزمان عطر حالتي دارچيني، گرم و تلخ و شيرين پيدا ميكند كه بسيار جذاب و دوست داشتني است. آمواژ اينترلود مردانه پخش بو و ماندگاري بسيار بالايي دارد و تنها در فصول سرد سال بايد مورد استفاده قرار بگيرد.

عطر مردانه بلك افغان-Black Afgano با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afganoعطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

اين عطر يكي از شناخته شده ترين عطرها در ايران با پخش بوي بالا است. عود، روايح گياهان دارويي و صمغها حسي سياه ، مرموز و مخوف به اين عطر ميدهد. اين عطر در سال ۲۰۰۹ توسط آلساندرو گوالتيري طراحي و به بازار عرضه شد. ناسوماتو بلك افگانو عطري است بسيار سنگين، گرم و تاريك كه شروعي قدرتمند از رايحه سبز، نيمه شيرين و تاريك برگ شاهدانه و رايحه چوبها تركيب با قهوه دارد كه حسي سنگين و بسيار با وقار دارند. با گذر زمان حس سبز از بين رفته و عطر گرمتر ميشود و رايحه چوب عود و بخور نيز به تركيب عطر اضافه ميگردند. رايحه مياني و پايه عطر رايحه اي تلخ و شيرين، گرم، چوبي، عودي و بسيار سنگين ميباشد كه حسي بسيار شكيل به مصرف كننده انتقال ميدهد. ناسوماتو بلك افگانو پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بينظيري جهت مصرف رسمي در فصلهاي پاييز و زمستان ميباشد. 

ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus با پخش بوي عالي

❶عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus❶عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

عطر ادكلن مردانه كريد اونتوس-Creed Aventus عطري است با رايحه خنك و تلخ. اين عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر كريد اونتوس عطري است مردانه و بسيار جذاب. محبوب‌ترين و پر فروش ترين محصول برند گران قيمت كريد، در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را به زيبايي هر چه تمامتر نشان داده است.

تضاد و پارادوكس عجيب و غريب اونتوس مردانه جادويي است كه همگان را به سمت خويش ميكشد. عطر اونتوس مردانه بي شك يكي از موفق ترين عطرهاي همه دوران هاست. عطري است بسيار جذاب كه سريعا مورد توجه خانمها قرار ميگيرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاري مناسبي دارد و مخصوص آقايان جوان و ميانسال لوكس پسند است.

اين عطر جديد در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگي امپراطور ناپلئون به زيبايي هر چه تمامتر در قالبي سلطنتي و كاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوكس عجيب و غريب درون اين شيشه جادويي همگان را به سمت خويش مي كشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خيره كننده اي را با خود به يدك مي كشد .

ادكلن مردانه امبر استار زرجف- Amber Star Xerjoff با پخش بوي بالا

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Starعطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

اين عطر مردانه با رايحه شرقي، چوبي، ادويه اي و شيرين است كه پخش بو و ماندگاري عالي دارد. اين عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شده است. در اين عطر نت چوب و انواع صمغها برجسته بوده و باعث ايجاد حس كهربايي مانند شده است.

عطر مردانه جووي پرايوت ليبل– Private Label Jovoy با پخش بوي بالا

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Labelعطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

اين عطر رايحه اي بسيار خشك و تيز از چرم و حس كاغذي پاپيروس دارد. اين ادكلن مردانه در سال ۲۰۱۱ توسط برند جووي عرضه شده است.جووي پرايوت ليبل عطري است تلخ و رسمي بر پايه رايحه گياهان معطر و چرم. رايحه ابتدايي عطر با بوي تلخ و گياهي خس خس و نعناي هندي آغاز ميشود كه حسي تند و تيز، رسمي و كمي سبز دارند و حضور رايحه مشك و چرم باعث ايجاد تلخي بيشتري در عطر ميگردد. با گذر زمان تغييرات كمي صورت گرفته و مشك قويتر و كمي شيرين ميشود و همزمان چرم نيز بيشر از ابتدا خودنمايي ميكند كه تغييرات حاصله باعث ايجاد رايحه اي چوبي، چرمي و كمي شيرين و مُشكي ميگردد. جووي پرايوت ليبل پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي جهت مصرف رسمي در فصول پاييز و زمستان ميباشد.

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique با پخش بوي بالا

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatiqueعطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

جووي اينسيدنت ديپلماتيك عطري است با كيفيت بر پايه رايحه گياهان و چوبها. رايحه ابتدايي عطر با بوي تند و تيز و كمي تلخ از تركيب رايحه نعناي هندي و خس خس آغاز ميشود كه حس شيرين و نيمه شادابي از مركبات نيز با آنها تركيب شده است. با گذر زمان رايحه مركباتي بسرعت محو شده و رايحه نعناي هندي و خس خس قويتر ميگردند كه حسي گياهي و همزمان تلخ و چوبي مانند را بوجود مي آورند. جووي اينسيدنت ديپلماتيك پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي براي مصرف روزانه يا رسمي در فصلهاي بهار و پاييز ميباشد.

عطر مردانه توباكو وانيل-Tobacco Vanille Tom Ford با پخش بوي عالي

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanilleعطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

اين ادكلن، يك ادكلن شرقي وانيلي از برند تام فورد است كه تركيبي از رايحه وانيل و تنباكو مي‌باشد. همانطور كه از اسم آن مشخص است بسيار شيرين بوده و پخش بوي بالايي دارد. اين عطر در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شده و از ادكلن‌هاي بسيار موفق تام فورد بوده است. در ايران نيز اين عطر شناخته شده و طرفداران زيادي دارد.

ادكلن ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion با پخش بوي عالي

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orionعطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

تيزيانا ترنزي اوريون عطري است عامه پسند و خوشبو كه شروعي شيرين و شاداب از رايحه ميوه آناناس دارد كه حضور رايحه غان و بخور در كنارش حسي تلخ، چوبي و كمي دودي مانند را ايجاد ميكنند. با گذر زمان رايحه غان قويتر شده و حس چوبي قويتري را ايجاد ميكند كه باعث تلخ تر شدن و رسمي تر شدن رايحه ميگردد اما همزمان رايحه شيرين و شاداب آناناس اين تلخي را بخوبي مهار و كنترل مينمايد. تيزيانا ترنزي اورايون پخش بو و ماندگاري مناسبي دارد و به استثناي تابستان در باقي فصول سال بصورت روزانه يا رسمي قابل استفاده است.

عطر مردانه ممو آفريكن لدر-Memo African Leather با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leatherعطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather عطري است گرم و تند.اين عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather،با رايحه گرمي كه دارد براي روزهاي سرد زمستاني گزينه مناسبي مي باشد.رايحه اوليه: زعفران، ليمو ترش، گل شمعداني   رايحه مياني: هل سبز، زيره سبز    رايحه پايه: چرم ، نعنا هندي، عود، وتيور


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.