۳۱ بازديد

ميلك شيك يك ميان وعده بسيار خوشمزه است كه معمولا از تركيب بستني و شير و يك طعم‌دهنده به دلخواه فرد درست ميشود، و طرفداران زيادي دارد؛ به خصوص در بين بچه‌ها و بزرگسالاني كه عاشق بستني هستند! بعضي از افراد معتقدند كه ميلك شيك وانيلي كمي ساده و خسته‌كننده است؛ اما لزومي نداريد كه اينطور باشد. اگر ميلك شيك وانيلي را به روش صحيح درست كنيم، ميتوانيم از طعم ساده و در عين حال لذتبخش آن لذت ببريم. در مقاله امروز قصد داريم شما را با طرز تهيه ميلك شيك وانيلي آشنا كنيم. با ما همراه باشيد!

مدت زمان مورد نياز براي آماده كردن ميلك شيك وانيلي: 7 دقيقه

مقدار كالري هر وعده ميلك شيك وانيلي: 257 كيلو كالري

 

مواد لازم براي درست كردن ميلك شيك وانيلي

شما ميتوانيد با اين مقدار مواد اوليه، 1 الي 2 ليوان ميلك شيك وانيلي درست كنيد:

  1. يك و يك دوم فنجان بستني وانيلي خوشمزه و باكيفيت (تقريبا معادل 3 اسكوپ بستني كه كمي نرم شده باشد). به ياد داشته باشيد كه يك بستني وانيلي ارزان قيمت و بي‌كيفيت ميتواند طعم نهايي ميلك شيك شما را خراب كند.
  2. يك و يك دوم دانه وانيل طبيعي، يا 1 قاشق چايخوري عصاره وانيل طبيعي. استفاده كردن از وانيل طبيعي باعث ميشود كه ميلك شيك شما واقعا عطر و طعم لذتبخش وانيل را داشته باشد. 
  3. يك دوم تا سه چهارم فنجان شير. مقدار چربي شير به سليقه شما بستگي دارد. علاوه بر اين، اگر دوست داريد بافت ميلك شيك غليظ باشد از يك دوم فنجان شير استفاده كنيد، اگر هم دوست داريد بافت ميلك شيك رقيق باشد از سه چهارم فنجان شير استفاده كنيد.
  4. خامه قنادي به مقدار لازم، براي تزئين روي ميلك شيك

 

مراحل درست كردن ميلك شيك وانيلي

مرحله اول: داخل يك دستگاه مخلوط‌كن، بستني و شير و عصاره يا دانه وانيل را خوب با هم مخلوط كنيد. اگر دوست داشته باشيد، ميتوانيد چند تكه موز هم داخل مواد ميلك شيك بريزيد و ميكس كنيد. 

مرحله دوم: ميلك شيك وانيلي را داخل يك ليوان بلند مخصوص ميلك شيك بريزيد، روي آن را با خامه قنادي تزئين كرده و نوش جان كنيد.

 

آيا ميتوانيم بدون دستگاه مخلوط‌كن، ميلك شيك وانيلي درست كنيم؟

بله، قطعا. كافيست بستني را براي مدت 15 الي 30 ثانيه داخل مايكروويو قرار بدهيد تا كمي نرم بشود؛ اما كاملا ذوب نشود. سپس آن را داخل يك شيشه درب‌دار بريزيد، شير و عصاره يا دانه وانيل را به آن اضافه كنيد و درب شيشه را محكم ببنديد. حالا شيشه را سريع تكان بدهيد تا مواد به خوبي با هم مخلوط بشوند. به همين سادگي، ميلك شيك وانيلي شما آماده است! 

 

منبع: طرز تهيه ميلك شيك وانيلي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.