۲۰ بازديد

كف هاي كاذب يك محصول عالي براي مراكز داده، آزمايشگاهي، اتاق هاي برق و كنترل، و به طور كلي اماكني است كه نياز به مديريت در عبور كابل و تاسيسات در اتاق هاي خود دارند. از اين كف براي توزيع هواي خنك در اتاق نيز بهره گيري مي شود. در اين سيستم، يك كف كاذب روي كف اصلي اتاق ايجاد مي گردد. اين كف با استفاده از تايل هاي 60*60 ايجاد ميگردد. در ساخت تايل ها تنوع وجود دارد، ولي كف كاذب فولادي و كف كاذب آلومينيومي دو نوع پر كاربرد آن مي باشند.

هدف از ايجاد اين كف ايجاد دسترسي آسان به سيستم كابلي و تاسيسات است. عمليات كابل كشي و تاسيسات روي سطح اصلي زمين ايجاد مي گردد. سپس سيستم ماژلار روي آن مطابق تصوير نصب مي گردد. تايل ها قابليت برداشتن به شكل آساني را داشته و سبب ميگردد تا در صورت بروز خرابي يا افزايش و تغييرات، به راحتي به زير آن دسترسي داشته باشيد.

توزيع هواي خنك نيز از مزاياي اين كف است. هواي خنك به زير تايل ها توزيع شده و از طريق قطعاتي كه داراي سوراخ مي باشند به داخل اتاق هدايت مي شوند.

 

كف كاذب فولادي

اين محصول مقاومت خيلي خوبي در برابر وزن دارد. از طرفي اقتصادي بوده و قيمت مناسبي نيز دارد. مقاومت در برابر آتش از ويژگي هاي ديگر اين محصول است. با استفاده از رنگ الكترو استاتيك تايل ها در مقابل رطوبت نيز مقاوم مي گردند. قطعات به شكل مناسب توليد شده به طوري كه زيبايي بسيار خوبي به اتاق شما ميدهد.

دو لايه فولادي در زير و روي تايل نصب شده و اطراف آن نيز با ورق فولادي پوشيده ميشود. اتصالات از طريق الكترو جوش برقرار مي شود. سپس لايه مياني با بتن تحت فشار پر مي گردد. بتن براي صلب بودن تايل ها و استحكام بيشتر آن تزريق مي شود. روي تايل ها با روكش HPL و PVC پوشيده ميشود. اين لايه آنتي استاتيك بوده و سبب خروج الكتريسيته ساكن از اتاق مي شود كه در اتاق سرور كاربرد زيادي دارد.

 

كف كاذب آلومينيومي

اين محصول با قطعات 60*60 ايجاد مي گردد. پانل ها از طريق ريخته گري و دايكست با مقاومت در برابر حريق كلاس A توليد مي شوند. تحمل وزن خوبي را در اين محصول شاهد هستيم. با توجه به عدم وجود مواد آهني ميدان هاي مغناطيسي اتاق دچار اختلال نمي گردند. وزن كم و مقاومت خوب در برابر رطوبت از ويژگي هاي بارز اين محصول است.

پايه ها از نوع گالوانيزه گرم و سرد بر اساس نياز مشتري قابل ارايه است. ارتفاع زير كف كاذب بين 10 تا 120 سانتيمتر مي تواند متغير باشد. استرينگر و نبشي و ساير لوازم براي اجراي آن در دسترس شما قرار خواهد گرفت. روكش HPL آنتي استاتيك در اين محصول پركاربرد است.

اجرا

كف ماژولار براي پايداري و زيبايي نياز به نصب حرفه اي دارد. اجراي كف كاذب از خدمات آريوشين مي باشد. استفاده از تيم هاي تخصصي سبب استقرار بي عيب و نقص اين محصول مي گردد. تمامي استاندارد ها در نصب اين محصول رعايت مي گردد. اجراي كف كاذب اتاق سرور ، اتاق برق، كنترل، صنايع حساس و ساير موارد با رعايت كليه استاندارد ها انجام مي گردد.

سرويس و نگهداري نيز از ديگر خدمات اين شركت مي باشد. سطح ماژولار ممكن است بعد از مدتي نياز به سرويس و رگلاژ يا تعويض روكش پيدا كند. در اين خصوص نيز متخصصين متبحري براي اينكار وجود دارد.

انواع ديگر كف ماژولار

از انواع ديگر كف ماژولار ميتوان به كف هاي سنگي، سراميكي، سولفات كلسيم و چوب اشاره كرد. اين موارد هر چند كم كاربرد است اما در برخي فضاها ممكن است مورد نياز باشد. براي مثال در روف گاردن از ترمو وود استفاده ميگردد. استفاده ديگر از كف كاذب فولادي ساده مي باشد. روي اين كف عموما موكت نصب شده و براي زيبايي فضا استفاده مي گردد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.